Home / Diverse / Așa da. Branded utility. Campania OMV: Şofer de Festival la Summer Well

Așa da. Branded utility. Campania OMV: Şofer de Festival la Summer Well

Asa da, branduri care devin utile cu adevarat, nu doar niste logo-uri aruncate pe pereti.

Jos palaria, OMV & Mainstage.

Cu insight real (soferul grupului de prieteni care trebuie sa se sacrifice si sa nu bea nimic alcoolic la festival, pentru a-i aduce in siguranta acasa), cu beneficiu clar pentru target/clienti (parcare speciala + surprize), cu obiective usor de masurat (pe baza bonului OMV din ultima luna).

In caz ca nu e clar, acest articol nu e parte din campanie. Atat de mult imi place branded utility-ul prezentat in video, incat l-am pus pe blog, la pastrare, pentru viitoare studii de caz.

Citeste si asta

A inceput Castle Break 2016 – proiect de turism medieval si vizite la castelele din Romania

Una dintre ideile de care mi-e ciuda ca au gandit-o si implementat-o altii in locul …

Comentezi ?