Home / Diverse / Daca as lucra pe comunicare la RO Alert …

Daca as lucra pe comunicare la RO Alert …

Nu doar un comunicat standard trantit dupa ce ti-a sarit tot internetul in cap. Ultima referire la RO Alert a fost abia pe 12 iulie 2019. 

Daca as lucra pe comunicare sau management la ISU/DSU, m-as asigura ca rolul, utilitatea si alertele RO Alert sunt pe deplin intelese de cat mai multa lume.

Ce as propune, pe langa statusul de facebook la care nu raspunde nimeni din partea institutiei:

  1. cineva competetent care sa raspunda la comentarii si mesajele private pe facebook
  2. campanie de facebook ads cu obiective de reach/engagement pe zonele in care se testeaza RO Alert
  3. conferinta de presa cu TV, radio si ziare, in care sa se re-explice contextul testelor repetate
  4. un AMA cu coordonatorul proiectului, pe reddit sau facebook live
  5. o mini campanie de cateva zile cu bloggeri/vloggeri si persoane publice care sa viziteze anumite zone din centrul de comanda, sa inteleaga cat-de-cat platforma, oamenii implicati, scopul testarilor atat de dese, cat si limitarile tehnice. Si sa le explice mai departe.

As oferi raspunsuri (cat se poate de lamuritoare, in limita legii/normelor de securitate) la urmatoarele intrebari:

1) care este perioada de testare, cu ce frecventa se trimit, daca fac A/B testing sau macar segmentare de vreun fel

2) cate alerte urmeaza sa mai trimita, care sunt problemele identificate si care este planul de trimitere alerte in caz de alerte reale

3) de ce alerta ajunge doar pe anumite telefoane, care par exceptate de la alerte

4) daca se pot trimite si alte tipuri de continut, in afara de cel text, standard. Ma refer la link-uri catre materiale de educare sau catre aplicatia DSU, tipul de alerta trimis acum e limitat dpdv caractere.

5) avand in vedere ca  se trimit broadcast messages in masa prin STS, pe geolocatie, daca exista si vreun sistem de raportare/analytics care sa contina date despre: nr de telefoane din zona alease, nr de alerte trimise, nr de alerte primite, erori de trimitere pe model/brand/carrier

6) daca exista un plan si de educare a populatie in caz de pericol real, ca toti stim povestea cu “test, vine lupu'”

7) daca colecteaza un vreun fel feedback-ul de la romani (similar cu optiunile de la push notifications), in afara de comentariile de facebook de pe pagina DSU

 

Cum eu nu pot sa implementez ideile de mai sus, poate le citeste cineva din MAI si alege cateva. Ar fi mai bine, pentru toata lumea.

 

PS: lista de sugestii ramane deschisa, in comentarii, aici sau pe Facebook.

Comentezi ?