Home / Evenimente / Concurs: o invitație la GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie

Concurs: o invitație la GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie

Vesti bune pentru cine inca mai citeste blogul (sau ma urmareste pe facebook), am o invitatie de tip 2-day-pass lite pentru GPEC Summit-ul din 4-5 noiembrie, pe scena Teatrului National.

Biletul nu include accesul la gala Premiilor E-Commerce prezentata de Andi Moisescu, care va avea in deschidere un concert al trupei Amadeus. In cadrul Galei vom afla castigatorii anului în e-commerce.

Lista speakerilor e impresionanta:

Ryan Holiday, Andy Crestodina și Christian Holst (Co-Founder Baymard Institute – institutul numărul 1 în lume pe User Experience) vor veni pentru prima oară în România la GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie. Lor li se alătură specialiști de top internaționali în UX, e-commerce și digital marketing, majoritatea pentru prima oară în România – Els Aerts, Vitaly Friedman (Smashing Magazine), Tiffany da Silva și Angie Schottmuller. Peisajul va fi completat de speakeri autohtoni care vor veni cu informații din zona mai apropiată nouă – Iulian Stanciu, Valentin Radu, Alex Negrea, Felix Pătrășcanu, Cristi Movilă, Bogdan Colceriu, Marian Hurducaș etc.

Avand in vedere ca atractia editiei de anul acesta este Ryan Holiday (cel putin pentru mine, langa Vitaly Friedman), autorul bestseller-urilor Trust Me, I’m LyingGrowth Hacker Marketing, tema concursului este urmatoarea:

Ce tactici de growth marketing online ai incercat pana acum pentru produsul tau (site sau mobile app) si au avut succes  ? 

 

Raspunsurile sunt asteptate pana pe data de 30 octombrie 2019, ora 24. Fie ca cea mai detaliata sugestie sa castige!

Update: castigator e Constantin Andronic

 

 

Citeste si asta

Concurs + informatii despre GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie 2018

Deja o un eveniment obisnuit in toamna digitala din Romania, GPeC SUMMIT revine cu o …

3 comentarii

  1. Constant A/B testing (Landing pages, Homepage, Ends of blog posts, Product pages, Contact page).

  2. Noi am avut o crestere nesperata de vanzari dupa ce am inceput sa facem video-uri de prezentare si review-uri pentru produse.

  3. Salut.
    Pe vremea cand nu era GDPR-ul am sunat clientii care au folosit serviciile, indiferent de feedback-ul din formularul de satisfactie si am aflat top 4 frici care le vin in minte cand inchiriaza o masina. Apoi ne-am adresat acestor frici in homepage argumentand simplu si combatand din start fiecare frica in parte.
    Nu numai ca am avut parte de crestere a vanzarilor dar cresterea semnificativa a fost la platile integrale inregistrate, in detrimentul avansurilor, ceea ce ne-a ajutat la cash flow.
    O alta strategie a fost cresterea articolelor din blog, mizand pe calitate si informatii utile, cu poze si locatii din Romania, facute de noi, fiind ca un mic ghid de calatorie, ajungand la 2000 + articole.
    Am incercat si video reviews cu cativa clienti avand un impact pozitiv, pentru ca au fost reale si autentice. Integrarea acestor video-uri a fost pe YouTube, in detrimentul unui platforme care sa gestioneze aceste review-uri facute de clienti cu telefonul lor. O astfel de aplicatie a aparut recent si sunt sigur ca va avea un impact semnificativ in viitor si anume: Booking-Mania

Comentezi ?