Deja o un eveniment obisnuit in toamna digitala din Romania, GPeC SUMMIT revine cu o noua editie de 2 zile de Conferință și Expo, 1 Masterclass intensiv de Google Ads susținut de Brad Geddes, precum și cea de a 13-a ediție anuală a Galei Premiilor eCommerce – Festivitatea de Premiere în Comerțul Electronic Românesc care va avea loc în seara zilei de 13 noiembrie și va fi găzduită de Andi Moisescu.
Locatia e aceeasi ca in anii trecut, iar lista de speakeri e, din nou, alcatuita din nume mari si specialisti din e-commerce-ul international si local, de la care n-ai cum sa nu-ti poti nota idei sau ipoteze de testat pe propriile site-uri sau aplicatii mobile.
Eu plec in fiecare an cu 2-3 pagini de idei si subiecte de investigat mai departe.
Revenind la speakeri, iata si lista: sase dintre ei sunt speakeri internaționali renumiți și capul de afiș al principalelor conferințe de profil din întreaga lume, majoritatea fiind prezenți pentru prima dată în România, la GPeC:
- Nir Eyal – autorul bestseller-ului „Hooked: How to Build Habit-Forming Products”
- Brad Geddes – expert PPC la nivel internațional, autorul cărții „Advanced Google AdWords”
- David Meerman Scott – autorul și co-autorul a 10 cărți de Marketing, din care 3 bestsellers internaționale
- Russel McAthy – CEO Cubed, expert în Attribution Modelling
- Ross Simmonds – CEO Foundation Marketing, expert în Content Marketing
- Rafael Campos – Vicepreședinte VTEX – platformă de E-Commerce prezentă în 25 de țări
Pe lângă speakerii internaționali, vor urca pe scena GPeC unii dintre cei mai buni specialiști români care vor susține prezentări practice, pline de recomandări acționabile despre strategia de dezvoltare a afacerilor online, strategia de marketing, SEO, UX, Mobile, Google Analytics, Creșterea Ratei de Conversie și a Vânzărilor:
- Valentin Radu – Founder Omniconvert
- Sergiu Neguț – Co-Founder Fintech OS & Associate Dean Maastricht School of Management Romania
- Liviu Taloi – Co-Founder ECOMpedia
- Raluca Radu – Founder MTH Digital & Country Manager ANSWEAR.ro
- Horia Neagu – Founder Napoleon Digital
- Dragoș Mănac – General Manager Liberty Revival Holding
- Andrei Radu – CEO & Founder GPeC
- Alexandru Lăpușan – CEO & Founding Partner Zitec
- Andrei Georgescu – Managing Director White Image
- Bianca Grip – Managing Director GripAds
- Cristian Ignat – Chief Canopyst @Canopy
- Dan Vîrtopeanu – Founder Breeze Mobile
- Eugen Potlog – Founder & Chief Optimizer @ UX Studio
- Lucia Ciucă
- Mihai Vînătoru – Head of SEO & Managing Partner DWF
- Roxana Olaru – Co-Founder CREADIV
Lor li se alătură cei mai cunoscuți reprezentanți ai pieței românești de e-commerce, precum:
- Iulian Stanciu – CEO eMAG
- Felix Pătrășcanu – Managing Partner FAN Courier
- Elisabeta Moraru – Country Manager Google România
- Antonio Éram – CEO NETOPIA Payments
- Bogdan Colceriu – CEO Frisbo
Florin Toma – E-Commerce Manager DHL Express România
Prețul unui bilet de acces la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie este de doar 149 EUR/persoană pentru cei care se grăbesc să profite de Oferta Early-Bird valabilă până pe 31 octombrie 2018, ora 23:59.
Detaliile complete despre eveniment, precum și formularul de înscriere sunt disponibile pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/
Datele despre concurs:
Am o invitatie gratuita pentru cele 2 zile de maraton de educatie digitala, pentru cea mai interesanta intrebare pe care ai adresa-o unuia din cei 6 speakeri internationali, daca ai fi (sau vei fi) in sala evenimentului.
Se accepta atat comentariile aici, cat si cele de pe facebook.
Share-urile pe facebook, twitter sau whatsapp nu se puncteaza, dar conteaza la impresia artistica.
Deadline inscrieri: joi, 8 noiembrie 2018, ora 23:59.
Update: castigatoare este Madalina.
I-as adresa o intrebare lui Antonio Eram, dupa succesul avut cu NETOPIA:
Daca ai avea sansa sa o iei de la capat, ce ai face diferit?
Pentru Brad Geddes: ce poti sa faci cand ai un buget mic de administrat o campanie cu foarte multe keywords licitate si de altii mai “bogati”?
Eu il aleg pe Nir Eyal, caruia l-as intreba care sunt domeniile de business care pot aplica cel mai bine conceptele din Hooked ?