M-am luat cu altele si am uitat sa scriu despre interneti. Am ratat doar vreo 5-6 subiecte care aduna praf pe pixeli.
Patasti. Fara diacritice.
Vestea e ca GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online din România, sezonul primavara-vara 2019, revine pe 27-28 mai, intr-o locatie demna de cei 14 ani de acasa: Sala Mare a Teatrului Național București, pentru ziua 1. In a doua zi, GPEC se muta la Hotel Sheraton din București.
Programul suna foarte bine, ca de obicei. Pe shortlistul personal ar fi expertii de pe pozitiile 2, 4, 6,si 7 + Valentin Radu si Cristian Ignat, care au mereu cate ceva de notat si aplicat acasa.
Ziua 1
- Wil Reynolds (SEO, PPC & Analytics Expert)
- Dennis Yu (considerat unul dintre cei mai buni specialiști în Facebook Ads la nivel internațional)
- Ian Jindal (Fondatorul și Redactorul Șef al prestigioasei publicații Internet Retailing)
- Karl Gilis (numărul 3 la nivel mondial în User Experience și Optimizarea Ratei de Conversie)
- Jono Alderson (Best SEO Specialist 2018, conform Serpstat)
- Gerry McGovern (Top 5 mari vizionari care au adus o contribuție majoră în dezvoltarea Web-ului, potrivit The Irish Times)
- Steven Hoober (Top 4 cei mai buni specialiști în Mobile UX)
- Hannah Thorpe (Content Marketing & SEO Expert).
Speakerilor internaționali li se vor alătura unii dintre cei mai cunoscuți specialiști români: Florin Filote (Director eMAG Marketplace), Valentin Radu (CEO Omniconvert) și Cristian Ignat (CEO Aggranda).
Ziua 2, Hotel Sheraton din București
- 1 Curs de E-Commerce și Marketing Online pentru Începători susținut de Raluca Radu (Founder MTH Digital) și Andrei Radu (CEO & Founder GPeC) alături de invitații speciali Mihai Vînătoru (Managing Partner DWF) și Dan Vîrtopeanu (Managing Partner Breeze Mobile).
- 5 Masterclass-uri cu speakeri internaționali:
• | Masterclass Facebook Ads (3 ore) – Dennis Yu |
• | Masterclass Google Tag Manager / Google Analytics / Google Data Studio (3 ore) – Jono Alderson |
• | Masterclass SEO (3 ore) – Hannah Thorpe |
• | Masterclass Mobile UX (3 ore) – Steven Hoober |
• | Extended Masterclass Top Tasks (6 ore) – Gerry McGovern (locurile sunt deja epuizate) |
Prețurile biletelor de acces la GPeC SUMMIT sunt semnificativ reduse prin Oferta Early Bird care expiră pe 16 Mai 2019, la ora 23:59, astfel:
• | Ziua 1 – Conferința GPeC & E-Commerce Expo (27 Mai): 99 EUR + TVA/persoană (preț redus de la 149 EUR, cât va deveni începând cu 17 Mai) |
• | Ziua 2 – oricare din sesiunile de Masterclass sau Cursul de E-Commerce și Marketing Online (28 Mai): 99 EUR + TVA/persoană (preț redus de la 149 EUR, cât va deveni începând cu 17 Mai) |
• | 2-Day-Pass-Curs (acces la Conferința GPeC & E-Commerce Expo 27 Mai + Cursul de E-Commerce și Marketing Online pentru Începători 28 Mai): 149 EUR + TVA/persoană (preț redus de la 249 EUR, cât va deveni începând cu 17 Mai) |
• | 2-Day-Pass-Masterclass (acces la Conferința GPeC & E-Commerce Expo 27 Mai + 2 sesiuni de Masterclass la alegere în 28 Mai): 199 EUR + TVA/persoană (preț redus de la 299 EUR, cât va deveni începând cu 17 Mai) |
Pentru cei care vor să înscrie magazinul online în Competiția GPeC (dacă nu ați făcut-o deja), exista o ofertă specială de preț, cu DISCOUNT între 40 și 50 EUR față de oferta actuală, în funcție de pachetul ales, astfel:
• | Pachet PREMIUM (2 bilete la GPeC SUMMIT incluse): 399 EUR + TVA |
• | Pachet PLATINUM (3 bilete la GPeC SUMMIT incluse): 509 EUR + TVA |