Home / Evenimente / Ultimele zile de inscrieri Early Bird la GPeC SUMMIT 27-28 mai

Ultimele zile de inscrieri Early Bird la GPeC SUMMIT 27-28 mai

M-am luat cu altele si am uitat sa scriu despre interneti. Am ratat doar vreo 5-6 subiecte care aduna praf pe pixeli.

Patasti. Fara diacritice.

Vestea e ca  GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online din România, sezonul primavara-vara 2019, revine pe 27-28 mai, intr-o locatie demna de cei 14 ani de acasa: Sala Mare a Teatrului Național București, pentru ziua 1. In a doua zi, GPEC se muta la Hotel Sheraton din București.

Programul suna foarte bine, ca de obicei. Pe shortlistul personal ar fi expertii de pe pozitiile 2, 4, 6,si 7 + Valentin Radu si Cristian Ignat, care au mereu cate ceva de notat si aplicat acasa.

Ziua 1

  1. Wil Reynolds (SEO, PPC & Analytics Expert)
  2. Dennis Yu (considerat unul dintre cei mai buni specialiști în Facebook Ads la nivel internațional)
  3. Ian Jindal (Fondatorul și Redactorul Șef al prestigioasei publicații Internet Retailing)
  4. Karl Gilis (numărul 3 la nivel mondial în User Experience și Optimizarea Ratei de Conversie)
  5. Jono Alderson (Best SEO Specialist 2018, conform Serpstat)
  6. Gerry McGovern (Top 5 mari vizionari care au adus o contribuție majoră în dezvoltarea Web-ului, potrivit The Irish Times)
  7. Steven Hoober (Top 4 cei mai buni specialiști în Mobile UX)
  8. Hannah Thorpe (Content Marketing & SEO Expert).

Speakerilor internaționali li se vor alătura unii dintre cei mai cunoscuți specialiști români: Florin Filote (Director eMAG Marketplace), Valentin Radu (CEO Omniconvert) și Cristian Ignat (CEO Aggranda).

Ziua 2,  Hotel Sheraton din București

  • 1 Curs de E-Commerce și Marketing Online pentru Începători susținut de Raluca Radu (Founder MTH Digital) și Andrei Radu (CEO & Founder GPeC) alături de invitații speciali Mihai Vînătoru (Managing Partner DWF) și Dan Vîrtopeanu (Managing Partner Breeze Mobile).
  • 5 Masterclass-uri cu speakeri internaționali:
Masterclass Facebook Ads (3 ore) – Dennis Yu
Masterclass Google Tag Manager / Google Analytics / Google Data Studio (3 ore) – Jono Alderson
Masterclass SEO (3 ore) – Hannah Thorpe
Masterclass Mobile UX (3 ore) – Steven Hoober
Extended Masterclass Top Tasks (6 ore) – Gerry McGovern (locurile sunt deja epuizate)

 

Prețurile biletelor de acces la GPeC SUMMIT sunt semnificativ reduse prin Oferta Early Bird care expiră pe 16 Mai 2019, la ora 23:59, astfel:

Ziua 1 – Conferința GPeC & E-Commerce Expo (27 Mai): 99 EUR + TVA/persoană (preț redus de la 149 EUR, cât va deveni începând cu 17 Mai)
Ziua 2 – oricare din sesiunile de Masterclass sau Cursul de E-Commerce și Marketing Online (28 Mai): 99 EUR + TVA/persoană (preț redus de la 149 EUR, cât va deveni începând cu 17 Mai)
2-Day-Pass-Curs (acces la Conferința GPeC & E-Commerce Expo 27 Mai + Cursul de E-Commerce și Marketing Online pentru Începători 28 Mai): 149 EUR + TVA/persoană (preț redus de la 249 EUR, cât va deveni începând cu 17 Mai)
2-Day-Pass-Masterclass (acces la Conferința GPeC & E-Commerce Expo 27 Mai + 2 sesiuni de Masterclass la alegere în 28 Mai): 199 EUR + TVA/persoană (preț redus de la 299 EUR, cât va deveni începând cu 17 Mai)

 

Pentru cei care vor să înscrie magazinul online în Competiția GPeC (dacă nu ați făcut-o deja), exista o ofertă specială de preț, cu DISCOUNT între 40 și 50 EUR față de oferta actuală, în funcție de pachetul ales, astfel:

Pachet PREMIUM (2 bilete la GPeC SUMMIT incluse): 399 EUR + TVA
Pachet PLATINUM (3 bilete la GPeC SUMMIT incluse): 509 EUR + TVA

 

Citeste si asta

Concurs + informatii despre GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie 2018

Deja o un eveniment obisnuit in toamna digitala din Romania, GPeC SUMMIT revine cu o …

Comentezi ?