Home / Chestii misto gasite pe net / O aplicatie anti violenta casnica a castigat Cannes Media Grand Prix

O aplicatie anti violenta casnica a castigat Cannes Media Grand Prix

Context: una din 3 femei din Turcia este victima violentei casnice si a abuzurilor fizice din partea barbatului, care isi exercita in continuare rolul de cap al familiei, marit sultan al casei si stapan atotputernic al gospodariei. 

Pentru a ajuta femeile care au nevoie de ajutor, Vodafone Turcia si Y&R Istanbul au creat o aplicatie prin care acestea pot cere, in secret, ajutor de la 3 persoane de incredere. Alerta este declansata de o miscare brusca a telefonului, care trimite mesajul de ajutor si geolocatia catre prietenii potentialei victime. Acestia pot veni calare pe un cal alb (sau o masina de politie, cu girofar) sa o salveze din mainile agresorului masculin, care nu trebuia sa afle cum de stiu atatia oameni cand are chef sa-si altoiasca nevasta.

Aplicatia se cheama “Vodafone Red Light”, iar campania de promovare a fost un fel de ascunzatoare media, cu indicii bine plasate in online si offline, care pot fi gasite si intelese doar de catre femei.

Rezultat: la finalul campaniei, aplicatia care s-ar putea numi si “sunt femeie, scoate-ma de aici, ma bate barbatul” a fost descarcata de peste 100.000 de ori.

Sursa: Adage, acolo unde am urmarit campaniile de anul asta

Citeste si asta

Azi imi place: Ramsay Bolton canta bine

Reiau seria de articole cu cate o chestie de care pot sa spun negru pe …

Comentezi ?