Home / Chestii misto gasite pe net / Cum au reactionat unele branduri la muscatura lui Luis Suarez

Cum au reactionat unele branduri la muscatura lui Luis Suarez

LUIS-SUAREZ-facebookPentru fete si non-microbisti, Luis Suarez este un fotbalist foarte bun, care joaca pentru Liverpool si Uruguay, dar care sufera de sindromul “Mike Tyson”: din cand in cand, mai musca din adversari. La propriu.

Cand nu musca olandezi sau fotbalisti sarbi de la Chelsea (cam picanti, de cand a revenit Mourinho), mai gusta din specialitatile italiene cu numele de Giorgio Chiellini.

Dupa acest al treilea incident s-a pornit o ancheta FIFA impotriva fotbalistului-vampir, dar ceea ce mi-a atras atentia au fost cele cateva reactii din partea unor branduri din FMCG, cu privire la incident.

Se pune ca real time marketing sau nu ?

McDonalds Uruguay (tara de origine a lui Luis Suarez)

Guma trident (bun naming)


Snickers (have a bite?)

Dominos Pizza

Whataburger

Listerine

BudLight

Bonus, tweet-ul lui Evander Holyfield, care a ramas fara o parte dintr-o ureche, acum cativa ani, intr-un meci cu Mike Tyson.

sursa

Citeste si asta

Concurs: 2 bilete la FCSB – Craiova!

In urma unei combinatii rezultate din amabilitatea LPF si prioritatile mele de hacking civic pentru week-end-ul …

Comentezi ?