Home / Online / Prosport iese de pe print si ramane doar online

Prosport iese de pe print si ramane doar online

prosportAzi am cumparat Prosportul (2 RON, pentru cei interesati), fiind curios sa vad ce mai contine si care mai e procentul dintre reclame, stiri tabloide si articole adevarate despre sport.

Am nimerit dubios de bine, 12 pagini de Prosport, din care un supliment de 4 pagini de fotbal extern (noroc cu UEFA Champions League si meciul Stelei din seara asta), 7 pagini de fotbal intern, 1 (una singura) pagina de alte sporturi si una (adunata din 2 jumatati) de reclame. Suplimentul contine 3 jumatati si un sfert de pagina de reclama, plus jumatate de pagina de ceva stire auto. Restul (aproape 2 pagini) sunt doar stiri despre Steaua si celelalte echipe (cele mai importante) care vor avea meciuri in seara asta. 

Surprinzator, nu am vazut stiri tabloide sau senzationale, ceea ce m-a intristat, pentru ca eram obisnuit cu varianta online, aglomerata de stiri cancanoide si socante. Si nici craci sau sfarcuri de pagina 5, ceea ce a fost  un soc.

Aproape mi-a parut rau ca dispare varianta printata zilnic si se transforma in supliment saptamanal al ZF, din 9 decembrie.  Poate trebuia sa cumpar si GSP, pentru comparatie. Poate altadata, cand nu vor mai fi meciuri de CL.

Vestile bune:

Zewa si alti producatori de hartie igienica vor creste productia. Daca  va iesi de pe print si GSP-ul, va creste si industia de produse de spalat geamurile si invelit zarzavaturile.

S-au mai salvat cateva zeci de copaci.

Retragerea in online poate atrage o mai buna strategie de content pe online, cu accent pe proiecte speciale, video si video streaming. Poate si ceva gamification, pentru a creste afisarile si rata de return on site a vizitatatorilor interesati de sport, nu doar de fotbal. Poate se vor concentra si pe zona de bloguri. Sa speram.

Sunt atatea alternative internationale, in limba engleza :) Eu citesc The Guardian, zona de fotbal si The offside.

Vestile proaste: 

Prosport are in continuare parteneriate cu colegii de trust de la Cancan, asa ca nu vor lipsi titlurile bombastice si fundurile expuse, livrate prin adserver.

PornSport. Legat de prima idee, e posibil sa creasca si numarul stirilor de calitate zero, dar cu multe poze, despre tot felul de bombe dodelice sau vici piturcate, pentru a atrage click-urile maselor si a face afisari la kg.

Va creste pretul la CPM. Lipsiti de veniturile din print (azi era un supliment de vreo 8 pagini cu ceva pariuri), vor trebui sa caute alte variante de venituri. Cum romanul de rand a fost invatat de mic sa nu plateasca pentru continut (stie cineva cati bani au adus paywall-urile de pe Dilema Veche, Evz, iQads sau ZF Corporate?), site-ul va trebui sa “traiasca” din bannere. Multe bannere. In orice pozitie, sub text, intre text, deasupra textului, intre bannere, deasupra altui banner.

Goana dupa afisari. N-o sa-ti vina sa crezi ce titluri o sa vezi! Colegii de la Sport.ro vor ramane prosti cu gura cascata falca dislocata!

Citeste si asta

Concurs: 2 bilete la FCSB – Craiova!

In urma unei combinatii rezultate din amabilitatea LPF si prioritatile mele de hacking civic pentru week-end-ul …

Comentezi ?