Home / Evenimente / Puma Creative Factory sau cum sa castigi 2000 de euro cu un tricou

Puma Creative Factory sau cum sa castigi 2000 de euro cu un tricou

Saptamana asta mi-am exersat talentul de pictor avangardist in cadrul unui eveniment ceva mai special. Puma Creative Factory este un fel de competitie/expozitie in care oamenii creativi si cu simtul pensulei foarte dezvoltat pot sa-si exerseze imaginatia prin mesaje sau imagini printate sau pictate pe cateva dintre produsele PUMA.

Daca anul trecut s-a desenat pe pantofi si jachete, anul asta a venit randul unor tricouri si genti, care au putut fi personalizate dupa cum a vrut fiecare participant la eveniment. Cu model predefinit sau din imaginatie.

Desi imaginatie am destula, talent la desen nu prea exista. Practic, desenez la fel de prost precum cant. Iar eu n-am voce nici cand se canta in cor “La multi ani”.

Asa ca am venit cu poza de acasa si i-am lasat pe altii sa deseneze ce le trece prin cap. Mi-am zis ca o sa-mi desenez poza de pe profilul de facebook. Mi-am zis ca o sa fie usor. O manuta albastra si 5 litere. Cat de greu o sa fie ?

Asa ca m-am apucat de desenat, cu poza de pe telefon langa plansa. Ce-a iesit, vedeti mai jos. Ce nu se vede prea bine sunt detaliile. Smecheria este ca … mana are 6 degete. Practic, e primul tricou cu buton de like cu 6 degete.
“It’s not a bug, it’s a feature”.

Cu un model deja predefinit era mult mai usor, dar am vrut eu sa fiu artist :P

Asa patesti daca n-ai talent si te apuci de pictat oarecum experimental,  cu niste vopseluri speciale, aparent transparente, numite Inkodye. 

Ce e Inkodye? Inca o idee foarte buna care a primit finantare prin donatiile facute prin Kickstarter.

“Inkodye®, un colorant-vopsea produs de Lumi, colorant ce se activeaza la lumina naturala a soarelui. Acest proces revolutioneaza intreaga industrie fashion de DoItYourself. Inkodye®, singura vopsea din lume sensibila la lumina, isi dezvolta culoarea in lumina soarelui, facand posibil pentru oricine sa-si printeze fotografiile pe textile, pentru a crea un produs fashion unic.”

Se poate comanda de pe site-ul producatorului.

Cum sa castigi 2000 de euro cu un tricou ?

Puma are  un concurs desfasurat global de design de tricouri care sa contina mesaje sau poze care raspunda la una din intrebarile “ce-ti place cel mai mult la planeta noastra” si “ce ai vrea sa pastrezi?”.

Din cate am inteles, in acest moment doar locuitorii din Romania, Rusia, Africa de Sud si Polonia pot participa la concurs. La cat de creativi suntem noi, am avea sanse sa-i batem pe polonezi, rusi si africani, ca sa aducem tricoul-trofeu acasa. Hai Romania!

Regulamentul complet se gaseste aici, site-ul competitiei e aici.

“Daca vom avea un castigator din Romania, PUMA il va premia cum trebuie: in afara tricourilor mentionate pe site, va avea sansa sa-si realizeze o pereche de pantofi personalizati PUMA, plus produse PUMA in valoare de 500 de euro, un premiu in bani in valoare de 2000 de euro si se va vinde in magazine (AFI Palace & zorilestore.ro) o colectie limitata de tricouri printate cu fotografia sa castigatoare. Concursul se incheie pe 4 noiembrie.”

Bonus: cateva poze de la eveniment, cu oameni cu talent la desenat tricouri. Si unele de la Elena.

[nggallery id=36]

 

Citeste si asta

Orange 4G la metrou

Cand nu ma inghesui in RATB cu babele prea matinale, ma inghesui si in metrou, …

Comentezi ?