Pentru cei 3,286 Awaiting Reply si cei 473 Not Attending de pe Facebook care n-au binevoit sa dea cu checkin-ul aseara la editia numarul 38 a AdBreak, lasandu-i astfel pe cei 517 Attending sa se inghesuie in Music Club, iata cam cum a fost pe acolo.
Prima parte “Inspiration”: creatorii Fredo & Pidjin: Eugen Erhan si Tudor Muscalu
N-am inteles care era treaba lor acolo, daca au incercat sa fie haiosi nu le-a reusit. A fost asa de mare plictiseala ca nu prea se auzea despre ce vorbeau. Ca sa va faceti o parere, a semanat foarte mult cu talk-show-urile proaste de pe la TV, la care nimeni nu e atent si face altceva, dar se tine televizorul deschis pentru zgomotul de fundal
Update: Carmen Mihu zice “Discuția nu a fost plictisitoare ci publicul prost crescut.” . Are si ea dreptate …
II. Debriefing: studiul de caz al campaniei anului trecut in social media, premiata ca atare la Internetics 2010: “Redescopera Romania”, semnata iLeo si Petrom
Invitati: Ana Bulgar (Online Communication Manager, Petrom), Mugur Patrascu (Managing Partner, iLeo) si Bobby Voicu (Blogger si antreprenor online)
Ceva mai liniste ca in prima parte, probabil din respect pentru Bobby. Cei trei au spus cateva lucruri interesante despre cea mai mare campanie online din Romania, pe proiector rulau poze cu obiective turistice mai putin cunoscute. Pacat ca cei din jurul meu erau mai interesati de noul episod din “How i met your mother”.
GG voi, vreti sa lucrati in advertising si online, continuati tot asa si o sa ajungeti sa dati RTuri la Shaorma de la Dristor si sa faceti fan page pentru laptop sau gandacul din bucatarie
III. Talk of the month: Eficienta campaniilor in social media
Invitati: Bogdana Butnar (Digital Strategic Planner), Costin Radu (Managing Partner, The Geeks), Radu Ionescu (Creative Director, Kinecto), Mugur Patrascu (Manging Partner, iLeo), Eleodor Ghenoiu (Senior Strategic Planner, Senior Interactive)
O scurta trecere in revista a catorva campanii din afara si Romania, si niste bla bla-uri despre like-uri, aplicatii si ingheigiment. Facebook nu e social media, se fac bani frumosi cu FB credits versus am avut atatea like-uri, awarness si utilizatori.
Ce mi-a placut:
- Video-ul din sectiunea PopTalk. Intrebari normale si pertinente despre concursuri cu like-uri si likisti, raspunsuri sincere.
- Atitudinea degajata a speakerilor. S-a vazut ca nu e o conferinta cu miza sau clienti in sala
- Bogdana, pentru incercarile a face liniste si raspunsurile taioase si la obiect
Pe cine ar angaja Bogdana in social media ?
Citat aproximativ din raspunsul ei: pe cineva cu blog, cu ceva experienta in project management, abilitati de comunicare si ceva skill-uri tehnice. Adica ce ziceam si eu, Hoinaru si Lorand. Multumim pentru confirmare
Ce nu mi-a placut
- Aglomeratia. Asa cum am anticipat, concentratia pe cap-de-vreau-sa-lucrez-si-eu-in-online s-a apropiat de limita superioara. N-au vazut aia din Music Club atatia oameni nici la concert cu Hrusca. Ce nu inteleg eu este cum…desi e la editia nr 38, intrarea este in continuare libera, bazata pe mail sau (si mai rau) pe confirmare pe Facebook Events! si nu se pune o limita la nr de persoane. Cat are clubul ? 140 de locuri. 40 de locuri dam la prieteni si invitati. Primii 100 de oameni care se inscriu printr-un formular (hint, hint: Google Forms) si raspund corect la o intrebare tip de cunostinte generale de interneti sau de creativitate, primesc invitatie. Restul curiosilor sa stea pe hastag sau acasa pe live video. Sa vezi ce liniste e
- Gluma sau nu, cineva zicea ca e mai greu sa gasesti masa la adbreak decat la bamboo. True story.
- Galagia. In stransa legatura cu punctul de mai sus, aveam momente in care auzeam mai tare ultimul film vazut sau cat mai costa o poseta, decat ce spun speakerii. Ca tot era conferinta despre eficienta si targetare
- Audienta. Toata floarea cea vestita din SNSPA, ASE si Litere, imbracata de sarbatoare (vorba unui prieten). Din pacate, n-am vazut carnetele de notite sau logari pe twitter. M-am cam plictisit pe hastag.
- 2 Perle. O viitoare pr-ita care va da mailuri cu toata lumea la cc era foarte sigura pe ea cand facea confuzie intre like-urile din aplicatii si cele din facebook ads. Si inca una, fraza de adio dintre 2 pitipoance “hai fata sa plecam, ca m-au plictisit astia cu facebook-ul lor”. Moment in care le-am urat in gand sa ramana pe Hi5.
- Facebook Event. Pentru vreo 4000 de useri care se presupune ca au intrat in contact cu evenimentul, 15 mesaje pe wall-ul evenimentului nu e de bine. Sau ca sa vorbesc si eu speakereza, un grad foarte mic de interactivitate. Ceea ce mi se pare ciudat, pentru o conferinta care dezbate subiectul “Eficienta campaniilor in social media”.
Sa dau si niste premii, ca la internetics/aurasics. O sa le zic … Premiile AdBreakuras
Premiul “Sunt in centru, dar n-am frappe” se acorda Music Club. Rusinica, ati suparat-o pe Minxieee
Premiul “Ticuri verbale/Ce-mi mai place sa ma aud” se acorda Anei “Ma exprim mai bine-n scris” Militaru, pentru cat a putut sa vorbeasca.
Premiul “Cea mai proasta intrebare” se imparte in doua. Prima jumatate se duce la “Cum vi se par filmuletele cu robotzi” si cealalta jumatate la “Cat bani ati facut cu agentia anul trecut“. Felicitari, i-ati incuiat de tot pe speakeri. Iar raspunsul la ambele intrebari este “DA“.
Premiul “Ca in RATB de dimineata” se acorda organizatorilor. Premiul va fi inmanat de cei care stateau la intrare, la inghesuiala
Premiul “Silence, i kill you” se duce la Bogdana, pentru incercarile repetate de a face liniste
Nu pot sa dau like de mai multe ori??
E de ajuns un comentariu. Face cat 10 like-uri pt mine
u rock, man! cu o singura rezerva privind info interesante/noi pe care le-as fi aflat, your post is like better than being there! senchiu, mister!
Care informatii noi ? Uite cronica de la IQAds http://bit.ly/hifdX0
eu n-am ajuns, din motive de tulburări de sezon, dar impresiile par să fie cam aceleaşi peste tot şi din câte pricep nici ediţia asta n-a fost mai brează decât precedenta (vezi aglomeraţia, audienţa şi, pe alocuri, prestaţia speakerilor)
mulţam pentru trecerea în revistă, GG pt premii, big up pentru sugestia legată de un eventual formular de înscriere
Multumiri sincere pt apreciere :)
Si pe Iqads apre azi la noutati: La AdBreak #38 s-au enuntat criteriile de eficienta pentru campaniile in social media. Serios? :))
Felicitari pentru post, foarte misto organizat si foarte bine punctate chestiunile importante.
Ai un link pt criteriile alea ? :)
Poftim linkul: http://adbreak.iqads.ro/?p=278