Home / Marketing / Guerilla Marketing / Serial de Guerilla Marketing : Episodul 1 “Cartea de Vizita”

Serial de Guerilla Marketing : Episodul 1 “Cartea de Vizita”

Articol scris de mine pe 3ner.ro – portal de traininguri

Ce ar trebui sa contina cartea de vizita

Sigla Firmei – nu mai mult de 1/5 din suprafata totala a cartii de vizita (recomandat : 9 cm x 5 cm)

  • Meme, poate fi folosit in locul logo-ului. Ce este meme-ul ? Un meme este un simbol de sine statator, care se explica singur folosind cuvinte, actiuni, imagini sau sunete si care comunica, instantaneu, o idee intreaga.In Guerrilla Marketing, scopul unui meme este sa comunice instantaneu modul in care produsul sau serviciul ajuta potentialul consumator. Sa motiveze, sa vanda, sa aduca profit. Un meme este un concept atat de simplu incat oricine il poate intelege. In doua secunde trebuie sa transmiti cine esti, de ce cineva ar trebui sa cumpere de la tine in locul competitiei, sa declanseze un raspuns emotional si sa genereze o dorinta. Meme-ul trebuie folosit in toate materialele de marketing: pe cartile de vizita, pe web-site, pe automobile sau in ad-urile de presa.
  • Nume firma – in cazul in care logo-ul nu a fost destul de sugestiv, denumirea firmei pune accentul de brand. Daca este loc, optional poate aparea si sloganul companiei.
  • Numele Reprezentantului – al 2-lea element ca vizibilitate, dupa logo-ul companiei; standardul este : “Prenume Nume”, iar in cazul in care reprezentantul are 3 prenume, preferabil ar fi sa se pastreze doar cel mai “utilizat” nume, cel dupa care este cel mai cunoscut
  • Functia – fie ca este manager, CEO, secretara, trainer sau simplu reprezentant, functia iti ofera informatii folositoare despre persoana care iti ofera cartea de vizita, de genul nivelul de management din firma, departamentul si expertiza, si, in unele cazuri, chiar si experienta.
  • Adresa – folositoare in cazul in care cel care a primit cartea ta de vizita doreste sa trimita un colet la sediul firmei, sa trimita un curier, sau sa caute pe harta locatia sediului pentru o viitoare intalnire de afaceri
  • Telefon – inca un “must have”. Avand nr de telefon pe cartea de vizita, potentialii parteneri te pot contacta mai mult mai rapid si poti incheia o afacere sau stabili o intalnire instant.
  • Fax – in cazul in care exista, simpla mentionare te poate ajuta sa primesti rapid documente deja printate sau contracte semnate de mana.
  • Adresa de e-mail – internetul este folosit intens de majoritatea IMM-urilor si companiilor mari si foartea mari cu care vei intra in legatura, asa ca simpla mentionare a adresei de e-mail a companiei iti poate aduce un mail de contactare sau o prezentare a serviciilor de care probabil vei avea nevoie la un moment dat.
  • Website – daca am dat adresa de e-mail, atunci este musai sa dam si adresa paginii de internet a companiei noastre. Website-ul este practic cartea de vizita online din cartea de vizita offline si este in interesul tuturor sa se puna accent pe o prezenta online a companiei cat mai relevanta si atractiva pentru viitorii clienti si parteneri.


Ce NU ar trebui sa contina cartea de vizita

Restul articolului pe 3ner.ro

Citeste si asta

Live-blogging de la trainingul de publicitate online – ziua 1

Am ajuns la cursul lui Doru, sunt numai ochi, urechi si degete pe tastatura. Stati …

Comentezi ?