Scurt si la obiect: am de dat 2 invitatii de tip 3-day-pass la GPeC Summit-ul de luna asta, care se desfasoara pe 25, 26 si 27 mai.
Pentru mine, pe langa workshops, punctul principal de atractie este prezenta lui David Darmanin,fondatorul și CEO-ul Hotjar – “tool-ul care a revolutionat lumea Analytics și a Optimizării Conversiilor la nivel mondial”, site pe care il folosesc pe diverse site-ul inca de pe vremea cand erau in beta si aveau doar heatmaps si visitors recordings.
Programul complet e pe site-ul evenimentului, impartit frumos pe zile si activitati, asa ca trec direct la intrebarea concursului: cum ai promova un magazin online prezent doar ca aplicatie mobile (iOS/Android/Windows)?
Observatii:
aplicatia are doar un site de prezentare, toata partea de e-commerce se desfasoara doar pe/prin aplicatie.
iau in calcul atat abordarile creative cat si cele care vin cu strategie, pasi de implementare si aproximari de bugete
Astept raspunsurile pana pe 17 mai, ora 21, aleg cei 2 castigatori imediat dupa deadline.
Hai să presupunem că magazinul online reprezintă o florărie premium, iar prin aplicație îți poți comanda cu ușurintă flori premium.
În primul rând aș incheia câteva parteneriate cu celebrități locale ( mi se pare că cei de la ThinkDigital au un grup dedicat, cc promoțiile elefant), care să promoveze cât de ușor a fost să dea o comandă prin intermediul aplicației și care organizează un concurs, pentru cei care descarcă aplicația, ce pot câștiga un x premiu.
Aș zice că un buget de 3000-10000 euro, cu tot cu premii ar fi suficient. Asta ar aduce notorietate magazinului online, precum și leaduri.
Aici ar putea intra ca target si mondenitățile, precum Loredana Chivu and others, care am observat că fac reclamă la diverse saloane/florării/ stuff, care să se pozeze folosind aplicația, asta aducând probabil comenzi din partea acelui targt.
În al doilea rând, advertising prin Facebook, cu mențiune de a descărca direct aplicația mobilă, cu targeting pe middle mangament plus. Precum și Linkedin advertising.
Un buget de 50-100 euro pe zi, în primă fază, pentru a vedea cum reacționează piața.
As miza si pe promovarea la evenimentele de profil, cum ar fi nunți, în care brandul să fie menționat printr-un print drăguț la fiecare masă. Aici as pune un 2000 euro.
Uite și o schemă pe whiteboard pe care am facut-o, pentru un overview la ideea mea și cu estimări.
Cand am vazut intrebarea ta am stat si m-am gandit care este aplicatia mobila pe care eu o folosesc cel mai mult si cum as putea sa promovez prin ea un magazin online, si am gasit-o, Waze, si din cate am vazut de curand au inceput sa introduca ads. Gandeste-te la o aplicatie care sa spunem ca ai cumpara alimente, in momentul in care treci pe langa o piata, centru comercial, supermarket sa te informeze de noua modalitate de a-ti comanda produsele direct de pe telefon. A fost un exemplu, cred ca poti targheta multe business foarte usor, si sa nu uitam un lucru, intotdeauna esti cu ochii in aplicatie :) . V-am lasat si un link de prezentare despre Waze ads. https://www.youtube.com/watch?v=7hF78m6w_pI
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Doar prin Adwords, cu accent pe Display Network.
De ce doar display si doar google ?
Ok, nice challenge.
Hai să presupunem că magazinul online reprezintă o florărie premium, iar prin aplicație îți poți comanda cu ușurintă flori premium.
În primul rând aș incheia câteva parteneriate cu celebrități locale ( mi se pare că cei de la ThinkDigital au un grup dedicat, cc promoțiile elefant), care să promoveze cât de ușor a fost să dea o comandă prin intermediul aplicației și care organizează un concurs, pentru cei care descarcă aplicația, ce pot câștiga un x premiu.
Aș zice că un buget de 3000-10000 euro, cu tot cu premii ar fi suficient. Asta ar aduce notorietate magazinului online, precum și leaduri.
Aici ar putea intra ca target si mondenitățile, precum Loredana Chivu and others, care am observat că fac reclamă la diverse saloane/florării/ stuff, care să se pozeze folosind aplicația, asta aducând probabil comenzi din partea acelui targt.
În al doilea rând, advertising prin Facebook, cu mențiune de a descărca direct aplicația mobilă, cu targeting pe middle mangament plus. Precum și Linkedin advertising.
Un buget de 50-100 euro pe zi, în primă fază, pentru a vedea cum reacționează piața.
As miza si pe promovarea la evenimentele de profil, cum ar fi nunți, în care brandul să fie menționat printr-un print drăguț la fiecare masă. Aici as pune un 2000 euro.
Uite și o schemă pe whiteboard pe care am facut-o, pentru un overview la ideea mea și cu estimări.
http://oi66.tinypic.com/a1qtfo.jpg
Salut,
Ai castigat biletul la gpec. nu pentru “vedete”, ci pentru complexitate si whiteboard :)
Cand am vazut intrebarea ta am stat si m-am gandit care este aplicatia mobila pe care eu o folosesc cel mai mult si cum as putea sa promovez prin ea un magazin online, si am gasit-o, Waze, si din cate am vazut de curand au inceput sa introduca ads. Gandeste-te la o aplicatie care sa spunem ca ai cumpara alimente, in momentul in care treci pe langa o piata, centru comercial, supermarket sa te informeze de noua modalitate de a-ti comanda produsele direct de pe telefon. A fost un exemplu, cred ca poti targheta multe business foarte usor, si sa nu uitam un lucru, intotdeauna esti cu ochii in aplicatie :) . V-am lasat si un link de prezentare despre Waze ads.
https://www.youtube.com/watch?v=7hF78m6w_pI
Nice, nu m-as fi gandit la asta. Ai castigat un bilet la gpec :)