Oarecum inspirat de articolul lui Doru Panaitescu si satul de spamul pe care-l primesc pe linkedin, astazi dau niste exemple de cum sa nu folosesti linkedin, si cum spameaza/deranjeaza/exagereaza/abereaza “prietenii” mei online dintr-o retea care se care se presupune ca este plina de profesionisti din intreaga lume. Cam vreo 100 de milioane de profesionisti, din care 390,418 in Romania.
Pacat de spam, se intampla si lucruri bune si interesante pe linkedin. Sper sa am timp saptamana asta sa scriu despre grupurile interesante (si relevante) de linkedin pe care le urmaresc. Eu sunt in 50 de grupuri, numarul maxim. Revenind la exemplele negative de utilizare a Linkedin …
Stefania Trandafir, Social Media Manager at Stefania Trandafir si editor la websitefacebook.info (site care ar putea fi interesant ca si content daca ar avea rss functional si videouri care sa nu porneasca automat cu sunet), ma invita la un grup de linkedin despre paginile de facebook. Pentru ca, nu-i asa, daca ai cont pe linkedin, e logic sa vrei sa stii chestii despre paginile de facebook si “angajament cu fanii”
Ca si idee despre ce se “discuta” pe grup, primul mesaj relevant este despre site-uri de pantofi. link
Ce-mi plac social media expertii …
Cristina Cerga crede ca daca am un portal de traininguri, o sa fiu foarte interesat sa ma inscriu la newslettere de HR, asa ca se gandeste la binele meu si-mi da un mesaj standard. Mie si cine mai stie cui …
De cand asteptam un mesaj ca asta, mi-am facut deja 2 conturi pe site, sa fiu sigur ca ajunge toata informatia la mine ….
Mai era cineva care mi-a trimis direct newsletter-ul, fara avertisment ….
Gabriel Aftenie stie ca sunt vorbaret si vrea sa facem networking. E insa timid, si ma invita prin linkedin, la un eveniment la care se va discuta despre fonduri structurale si Empretec. In TIMISOARA !
Noroc ca invitatia e trimisa in aceeasi zi cu evenimentul, si pot beneficia de reducere daca confirm pana la ora 19. Pfiu!
Gabriel nu e singurul care face din astea, mai era un zapacit din Targu-Mures, care face conferinte o data la 6 luni
Uitati-va ce zambet frumos are Gabriela (sau Carmen?).
Cum sa nu vrei sa trimiti o straina cu zambet frumos in vacanta de 1 mai ? Tot ce trebuie sa faci e sa accesezi un link si sa ii acorzi votul tau!
La astea se adauga avalansa de anunturi postate pe toate grupurile la care ai acces, invitatii (text standard, in engleza) la toata lista de contacte la evenimente proprii. Si conturile de linkedin cu nume de firma. Si felicitarile de Paste si Craciun. Pe grup, direct, sau prin mesaje directe
Si mesajele de pe twitter puse si pe linkedin!!! Mare prostie, vazuta la prea multe persoane ca sa dau exemple :(
Nu cred ca o sa inteleg niciodata de ce sa scrii pe linkedin cu @ si #, din moment ce astia abia au implementat “like-ul”. Nu e acelasi public, sunt jargoane specifice si diferite, nu inteleg de ce sa trimiti acelasi mesaj pe doua retele sociale diferite ca scop si utilizare.
Si cateva link-uri:
http://www.blueskyresumes.com/blog/7-linkedin-mistakes
http://www.cio.com.au/article/303099/linkedin_profiles_avoid_6_most_common_mistakes
eu cred ca esti doar invidios ca nu ai primit inca nici o oferta serioasa pe linkedin si ca toate aceste oferte merg spre Alex Negrea, Bobby Voicu si alti bloggeri recent corporatisti :D :))))))))))))))))))
Tocmai pt ca am primit si oferte serioase pe linkedin, imi permit sa iau in deradere mesajele din articol ;)