Daca tot mi-am petrecut cateva ore bune cu setari si modificari de cateva pagini de Linkedin, mi-am notat cateva idei care s-ar putea dovedi utile pentru cineva care se va gasi in aceeasi situatie.
Cui nu-i convine romgleza de mai jos, poate sa inchida pagina, sa se duca langa DOOM si sa planga langa un poster alb-negru cu George Pruteanu.
- Ca sa stergi o pagina de companie, trebuie sa le dai mail la customer support, sa o stearga cei de la Linkedin. Macar nu te mai chinui, asa cum se intampla daca vrei sa stergi pe cineva din lista de contacte de pe Linkedin.
- Ca sa devii administrator al unei pagini de Linkedin care exista deja, trebuie sa fii conectat pe linkedin cu cel putin unul din administratorii actuali
- Daca pagina a fost stearsa, nu poti face o alta pagina, cu acelasi nume
- Daca lucrezi pentru un grup de companii si vrei sa faci pagini separate sau link-uite pentru grup si companiile din grup, singura metoda de a arata legatura dintre ele e sa faci pagina normal si showcase pages, care pot fi folosite pentru produse, companii sau directii de dezvoltare
- Cea mai importanta diferenta dintre showcase page si normal page este numarul de caractere din descriere: 2000 vs 200
- O pagina de tip showcase poate fi legata doar de o pagina de companie, o pagina de companie poate avea mai multe showcase pages.
- Pentru fiecare pagina realizata pentru o companie, trebuie sa ai cate o adresa de mail diferita.
- Paginile normale de companii (nu si cele showcase) pot primi upgrade-uri la Silver sau Gold Career Page, care ofera “a full suite of features for promoting careers at your company, including a clickable banner, customizable modules, analytics on who is viewing the page, direct links to recruiters, video content, and more”
- Mai exista inca un tip de pagina, Publisher Company Pages, care face cam acelasi lucru ca si paginile normale, avand cateva optiuni in plus (statusuri publicabile prin RSS).
- Paginile de companie (normale sau showcase) de pe Linkedin pot avea followeri, care pot sa vada in timeline-ul lor statusurile postate de companii.
- Statusurile pot fi normale (text + atasamente) sau sponsorizate. Exista cateva optiuni de targetare si setare costuri CPC/CPM. Pentru a sponosoriza un update, acesta trebuie sa existe deja, nu se poate edita/adauga din Campaign Manager. Optiuni de targetare: grupuri, varsta, sex, skills, scoala, job title sau companie. Minim bid CPC/CPM: 2 USD
- 1,348,083 e numarul de conturi romanesti de linkedin, la data de azi, 29 aprilie 2014
- Daca cineva si-a pus la profil (din greseala, neglijenta sau rea intentie) ca lucreaza la o companie a carei pagini o administrezi, iar tu vrei ca acel cineva sa-si scoata din profil compania, trebuie sa dai mail la customer support cu numele presupusului angajatul, link si motivul pentru care vrei sa-i scoti compania din profilul personal.
- Cei de la ticketing/customer support raspund surprinzator de rapid la mailuri, mi-au lamurit/ajutat de fiecare data
eu incep sa cred ca pur si simplu aduna o baza de date baietii astia, nu pare deloc ceva profesional…