Home / Evenimente / Cum a fost la Internetics 2010 + Premiile Aurasics

Cum a fost la Internetics 2010 + Premiile Aurasics

Aseara am mers la Gala de decernare a premiilor Internetics (a zecea editie). Locatia : Opera Romana, aleasa special pentru a sarbatori cei zece ani ai evenimentului. Organizarea buna, multi oameni (probabil si multi de la clienti, ca am recunoscut foarte putine persoane), Razvan si Dani a lu’ Raduleasca prezentatori si un desfasurator simplu si aranjat, fara grafica ingrozitoare de anul trecut. Si fara vreo soprana care sa urle pe post de jingle (aveam eu o teama ca cineva o sa fie original la faza asta).

<joke>la naiba, si aveam pregatit draftul cu “ce naspa a fost si anul asta la internetics”</joke>

Anul asta a fost chiar o gala pe bune, si nu doar o enumerare de categorii, proiecte si agentii. Felicitari WebStyler (agentia anului) si echipelor din spatele Efix, FotbalAdevarat, TuborgSound, Redescopera Romania, Sofer de Romania, proiecte pe care am pariat si eu ca vor pleca acasa cu premii. Lista completa cu toti castigatorii se gaseste pe internetics.ro

Premiile speciale Internetics 10 ani :

  • Orlando Nicoară, pentru eforturile de promovare a industriei online din România;
  • Grapefruit, pentru contribuţia la apariţia Internetics;
  • Călin Fusu, pentru export românesc de proiecte şi nu doar de creiere;
  • Asociaţia LiterNet, pentru eficienţa în utilizarea Internetului într-un proiect cu resurse infime şi rezultate imense;
  • IAB România, pentru contribuţia la evoluţia industriei online din România;
  • Greenpixel şi Vodafone, pentru o relaţie de succes agenţie-client;
  • Cristian Manafu, pentru contribuţia la educarea industriei online din România;
  • Marius Ghenea, pentru susţinerea dezvoltării industriei online din România;
  • Webstyler, agenţia primului deceniu Internetics
  • IQads, pentru succesul unui proiect care îmbină impecabil atributele Internetics: comunicare, branding şi marketing online.

La cererea fanilor, iata si premiile “Aurasics” pentru prestatia scenica si impresii artistice de mare impact :

Premiul pentru “Cel  mai moment al sponsorului” se duce la Cosmote, pentru rebranding-ul live in Cosote. Surse care doresc sa ramane anonime au declarat in exclusivitate pentru blogul nostru ca “M”-ul din logo a fost de fapt dat jos, cu puterea gandului, de un calugar budist, ras in cap si cu mustata, angajat de Vodafone. Aceleasi surse au prezis ca in curand pe hastag-ul #angajari se va cauta un BTL-ist cu experienta si super-glue.

Premiul pentru “Cea mai buna bere” se duce la Timisoreana, pe motiv ca e blogul meu si dau ce premii vreau eu. Acesta nu este un articol platit. INCA. Sunt mituibil cu sume incepand cu 3-400 de euro per advertorial si cateva lazi de bere per banner. Pentru rate-card, proiecte speciale sau degustari in avampremiera ma puteti contacta oricand la pusculitza[@]aurasmihai.ro

Premiul “Vreau si eu niste poze pentru IQads” se acorda Anei Militaru, pentru cele 3-4 poze facute pe scena, dupa primirea premiului. Expertul nostru in Facebook de la fata locului,  Ileana Ghita ne-a spus sa poti tag-uiesti maxim 60 de persoane intr-o poza pe facebook, asa ca 3 poze o sa ajunga pentru toata lumea, daca le pui pe pagina de facebook a IQads. La urmatorul hint, tai factura :)

Premiul pentru “Cea mai proasta tentativa jalnica de speech pe scena” se acorda doamnei care a tinut sa precizeze ca daca se aud zgomote ciudate la microfon, in afara de vocea ei, este pentru ca ii este foame si o sa-i ghioţãie maţele ! Va rog eu mult, ganditi inainte sa spuneti prostii pe scena, nu-mi place sa scriu cu diacritice pe blog ….

Premiul pentru “Cel mai ofticat twitterist” se acorda lu’  Hoinaru, care se twittuie (unu, doi) pe hastag ca n-a castigat Kinecto, de parca era agentia lui. Vorba lui AlexCirstea, aveai sansa sa devii un Kanye West :))

Spre dezamagirea fanilor prezenti in sala, s-a rezumat la a scrie pe blogul personal de mogul in devenire.

Premiul “M-am bagat ca musca-n lapte” se duce la Teacher’s Film Festival, pentru cele cateva premii date pentru niste scurtmetraje care aveau ca singura legatura cu online-ul faptul ca unii actori amatori lucreaza pe la agentii.

Premiul “N-avea cine sa vina, asa ca m-au trimis pe mine pe scena” se acorda anonimilor care, o data ajunsi pe scena, au dat noroc cu prezentatorii, au luat diploma si statuieta si au spus doar “ãããã, multumesc”. Stai jos, nota 4, data viitoare sa vii cu o colega care stie tot alfabetul. Sau poate sa spuna ceva interesant in cele 10-20 secunde de glorie. E bun si clasicul “multumim clientului, ca ne-a dat bani sa platim salariile”.

Premiul “La categoria necastigator de anul acesta” nu s-a acordat. Imi place sa cred ca cineva a citit articolul asta si s-a gandit ca poate am dreptate.

Atentie : Acest articol este un pamflet si se va da like, share si RT ca atare !

Citeste si asta

De ce a castigat Ovidiu Anton Eurovision 2016 ? 3 motive

Ce inseamna perseverenta si foarte mult machiaj pe negru: dupa 5 ani de prezenta neintrerupta …