Home / Evenimente / Urmeaza Internetics, categoria necastigator

Urmeaza Internetics, categoria necastigator

Am fost vineri seara la Gala de premiere Internetics, in club Fratelli. Am fost si anul trecut, parca in Bamboo. Si am ramas si acum cu acelasi gust amar dupa eveniment, desi a trecut un an de la celalalt dezastru. De atunci, imi aduc aminte de prezentatorul care a fost total pe din afara, spoturi reclama-hostway-intre-categorii, hostese uratele cu tricouri cu leduri si o mare frustrare printre cei prezenti prin jurul meu in legatura cu faptul ca la  multe categorii (desi  la unele era doar un singur participant) nu castiga nimeni.

Acum, inteleg ca juriul a fost foarte exigent si ca nu au fost (desi peste 220 inscrieri si o amanare de deadline) multe proiecte originale, branduite, comunicate si advertising-uite online care sa se ridice la standardele unei competitii din afara, dar totusi, sa alergi singur (sau in 2) si sa nu castige nimeni, e cel putin jenant. Pentru organizatori, pentru participantii in concurs, pentru client (!), pentru prezentator, pentru cei prezentiSunt curios care ar fi fost reactiile in cazul in care se acordau premiile 1-3, si se mentiona ca lucrarile au fost slabe, in general. Sau sa fie un fel de feedback la nivel de site/premiant (recunosc ca mi-au placut filmuletele cu testele de uzabilitate de la GPEC09).  Altfel, o competitie in care nu castiga nimeni, se tine cam degeaba (parerea mea).

Cum ar fi ca, intr-o editie de Champione League, sa nu castige nimeni ? (si din cate stiu eu, si trofeul UCL e destul de disputat). Si ca sa continui paralela, si la Internetics avem calificari (formularul groaznic de inscriere), grupe – jurizarea si nominalizarea pt categorii si etapa finala – premiile competitiei.

Sau cum ar fi ca la alegerile prezidentiale sa nu iasa nici un castigator ?

[in cazul asta oricum nu cred ca vom avea nici un castig pt Romania: Traian e cam tiran, Crin-marioneta lui Patriciu, Geoana-prostanacul bunicutei, Remus- impotent fara sprijin politic  (sunt curios daca voturile pe care le va primi duminica vin de pe urma campaniei online sau din lipsa de optiuni), Jiji-cioban, Vadim-nebun, Kelemen-votat doar in Harhita si Covasna, iar Manole (?)-invizibil]

Locatia : n-am inteles nici anul asta, nici anul trecut DE CE un eveniment care aduna atatia oameni trebuie sa se intample intr-o baraca de fitze din fundul Bucurestiului, printre coloana de tigani si fara locuri de parcare, la care se ajunge greu si folosind transportul in comun (metrou pana la Stefan cel mare, tramvaiul 5 vreo 4 statii, dupa care 500 metri prin şatra).

N-am inteles de ce dupa ce aproape s-a umplut hala, la jumatate de ora dupa premieri, majoritatea celor prezenti plecau … [oricum, networking se face si la evenimentele lui Cristi Manafu, muzica buna era cu Gojira, in drum spre Fabrica si n-a mai ramas nici o atractie … (niste wii-uri ar fi fost o idee buna. sau chiar #boardgamestweetmeet)]

Nu mai zic ca o Cola e cam 10 RON. Noroc cu sponsorul, ca muream de sete.

(Daca tot am adus vorba de bere, foarte tare ideea Webstyler de a urca pe scena unui eveniment (sponsorizat de Ursus) imbracati in tricouri cu Timisoreana; mi-a adus aminte de fosta editie Business-Edu Awards, cand in loc de badge-ul lor alb-negru mi-am pus cartea de vizita cu 3ner.ro)

Si cu toate astea, un mare respect pentru munca echipei de la Millenium, pentru noptile nedormite ale membrilor juriului si pentru incercarile Internetics de a incerca ceva altfel

Multe felicitari FourHooks (agentia anului), Metromind (viralul cu Adi Despot),  Orange (advertiserul anului), si Avon Cosmetics, LG Electronics, BCR si Vodafone România (nominalizati la aceeasi categorie)

Toti nominalizatii aici, castigatorii (17, in 12 categorii ), categoriile la care nu s-a castigat nimic (23 categorii) si “reactiile” de dupa.

PS 1 Cel mai castigat de pe urma Internetics a fost, iarasi, Manafu

PS 2  Ca sa nu-mi aud vorbe : da, am inscris 3ner.ro la Internetics, si nu am castigat nimic (nici nominalizare), asa cum era oricum de inteles si ma asteptam, avand in vedere competitia si standardele juriului. A fost o miscare de ultim moment, doar pt vizibilitate.

Citeste si asta

Se intampla sambata asta

Primul mare eveniment, la nivel national: mult-asteptata actiune de impadurire organizata de catre prietenii de …

12 comentarii

  1. Nu o sa comentez parerile de aici. Sunt ale tale si le respect.

    Am un singur amendament: e perfect acceptabil sa nu se acorde nici un premiu la o categorie (sau mai multe), daca asa considera juriul ca e cazul. Se intampla la orice festival din lume.

    Am si o completare: Ursus si Timisoreana nu sunt marci concurente. Amandoua sunt marci ale Ursus Breweries si actioneaza pe piete complementare (mainstream si premium). Iar brand managerii lor sunt chiar prieteni. :)

    • Bogdan, am un singur amendament: Timisoreana e mainstream si Ursus /incearca/ sa fie premium. Sper ca nu te-ai referit la varianta inversa ca e si mai rau :))

  2. Bogdan,iti multumesc pt comentariu si vizita.
    Nu stiam ca Ursus si Timi sunt prieteni, poate ca de aia imi plac ambele, cu un plus pt Timisoreana.
    Cat despre categorii si competitie, da, poate parea acceptabil daca juriul considera asta, si sunt sigur ca au avut motive intemeiate. Conceptul de a concura cu cineva si nimeni sa castige mi se pare insa foarte ciudat …

    Cu respect,
    Auras

  3. @ hoinaru

    Am lucrat pentru Timisoreana 3 ani; ar trebui sa stiu pe unde e pozitionata. :)

    @Auras

    Stiu ca pare ciudat. Dar multe festivaluri s-au stricat tocmai pentru ca tineau sa dea toate premiile si sa plece toata lumea acasa multumita. Pana premiile alea au ajuns sa nu mai aiba valoare.

    Facem un pariu: te invit la AdPrint, in primavara. Juriul o sa fie in mare parte format din baieti cu pedigree serios, de afara. Daca aia dau toate premiile eu dau o lada de Timisoreana. Daca nu le dau tu imi spui ca am avut dreptate. :)

  4. Bogdan, accept cu drag pariul :)
    Si inclin sa-ti dau dreptate, in privinta multumirii tuturor. Desi in cazul Internetics a fost o intai o selectie pt nominalizare, dupa care selectie pentru premiere, asa ca s-ar putea spune ca nu orice site ajunge in finala, ceea ce mi se pare perfect normal
    Si da, proiectele care au si castigat la internetics au meritat pe bune sa primeasca trofeul

    Am mai spus, respect decizia juriului, dar mi se pare ciudata (sunt foarte multe categorii fara macar un premiu), mai ales dupa o filtrare riguroasa

    Ne vedem la o timisoreana :)

  5. da, la o timisoreana premium! :))

    si acum, ca si ursus vrea sa fie premium (cam asta vrea sa faca papaya din ea, nu?) vor deveni concurente (desi n-am vazut niciodata timisoreana ca un produs premium adevarat. bine.. daca stau si ma gandesc eu nu prea pot sa ma uit la un brand romanesc si sa spun ca e premium. dar asta e alta problema

  6. @hoinaru
    Timisoreana premiu? Ce iti veni? Poate upper mainstream.

    @Auras
    Am uitat sa te invit la AdPrint si imi cer scuze.
    As fi castigat pariul. :) Domnul Hoinaru poate sa confirme.

  7. @BTO nu-i nimic, o sa mai fie ocazii :)

Comentezi ?