Home / Marketing / Guerilla Marketing / Serial de Guerilla Marketing – Episodul 3 : Ecusoanele

Serial de Guerilla Marketing – Episodul 3 : Ecusoanele

Spuneam in episodul 1 al serialului de Guerilla marketing ca putem folosi cartile de vizita pentru a intra mai rapid in conversatie si de a face cunostinta cu persoane noi.

In episodul acesta, voi descrie arma Guerilla Marketing numarul 3: Ecusoanele.
Voi aborda acest subiect din 2 perspective : cea a trainerului, si cea a participantului la evenimente, tocmai pentru a evidentia avantajele fiecarei parti.
Un prim avantaj comun al folosirii ecusoanelor cu nume intr-un training consta in rapididatea cu care poti sa intri in contact tu, ca trainer, cu participantii, si participantii intre ei si cu tine. Ecusoanele sunt folositoare in pauza dintre diverse parti ale trainingului, cand lumea incepe o mica socializare la o tigara sau o ceasca de cafea, dar mai ales la inceput. Cati nu am trecut prin partea aceea introductiva, putin jenanta, dar obligatorie, in care trebuie sa ne ridicam in picioare, sa ne spunem numele, si cateva cuvinte despre noi, eventual si raspunsul la intrebarea “Ce asteptari aveti de la acest training?” LaughingIn cazul unui training cu 25-30 de persoane, va fi greu sa retii numele tuturor dupa o prezentare rapida a fiecaruia de cate 1-2 minute, asa ca, in pauza vei considera ecusoanele un adevarat izvor de informatii.
Ecusoanele cu nume te pot ajuta pe tine, ca participant sa intri in discutii mai rapid cu alti participanti pe care nu ai avut ocazia sa ii auzi la mai devreme (fie ca vorbeau prea incet, fie ca erau prea departe), sau pe tine ca trainer, in momentul in care adresezi o intrebare tinerei cu bluza albastra din al doilea rand, care are scris pe ecuson “Maria“.

Restul articolului pe 3ner.ro

Citeste si asta

Serial de Guerilla Marketing – Episodul 4 : Meme

Scriam in episodul 1 al serialului de Guerilla Marketing cateva lucruri despre cartile de vizita …

Comentezi ?