Home / Online / De ce a pus PRO TV-ul twitterul la emisiuni

De ce a pus PRO TV-ul twitterul la emisiuni

Cateva variante, unele partial adevarate:

  1. Pentru ca s-a uitat cu jale pe Zelist, la cei 30.000 de useri inca activi, s-au induiosat de cifrele tot mai scazute si au vrut sa faca un bine pe final de an: sa salveze a saptea retea sociala a Romaniei (dupa facebook, linkedin, tpu, instagram, youtube, skype, nu neaparat in ordinea asta)
  2. Si-au dat seama ca pe Facebook e toata lumea si ca ei trebuie sa cucereasca un nou teritoriu, mai putin aglomerat, care sa fie capabil sa centralizeze rapid si fara greseli, tot ce se scrie pe un hastag, nu ca failurile din aplicatia lui Zuckerberg, care consuma foarte multa baterie

  3. Le-au murit laudatorii din presa si CNA, asa ca aveau nevoie de o noua zona de comunicare, unde sa-i laude lumea doar pentru emisiunile bune.

  1. Au primit bani de la Twitter si Santal, stiam eu ca sunt pe interes, hahaha.

  2. Doar 5 din top 10 conturi de twitter apartin unor vedete PRO TV. Pe langa ei Marius Moga e abia pe 11, PavelBartos e pe 23, Sore de la “barfeste lumea” pe 24. Cineva de acolo sus vrea sa toate locurile din top, asa ca i-au invatat pe ceilalti cum sa foloseasca hastaguri, doar pentru Vocea Romaniei. Se incalzeste Maruta, cu niste sondaje despre manelisti si curve
  3. Vor sa scada si mai mult procentul de promovare la BAC si testele nationale, deci material pentru stirile de la ora 5, despre fetita care a ramas repetenta pentru ca s-a uitat la Vocea Romaniei pana tarziu

  4. Cineva mai inteligent avea deja studii despre cresterea second screen in regiune, mai ales in Romania, unde peste 90% dintre români spun că intră pe internet în timp ce uită la televizor. In conditiile in care reclamele dureaza aproape la fel de mult ca pauzele de cantat, ego-ul personal de a-ti vedea timp de 3-4 secunde numele si un mesaj mic pe ecranul televizorului poate fi un “trigger” indeajuns de puternic sa te tina langa TV, fara sa mai faci zapping in pauza publicitara, unde te pot pierde definitiv, mai ales daca vrei sa fugi de pandalie si vocea lui maichihas

Bomboana de pe tort a studiului: “telespectatorii care decid să acceseze site-ul de pe smartphone ca urmare a comunicării TV pot să aibă o surpriză neplăcută: doar 60% din site-urile comunicate în reclame TV sunt optimizate pentru mobil.”

Bonus: cateva observatii si exemple de la finala Vocea Romaniei

De cand a bagat PRO TV-ul hastaguri pe ecranul de la Vocea Romaniei, s-a umplut twitterul de pustani si dubiosi care…

Posted by Auras Mihai Geambasu on Friday, December 18, 2015

Citeste si asta

Efectul hastagurilor de twitter la TV

1. Vinerea creste activitatea pe #romaniiautalent. Doar vinerea. Oare de ce ? 2. Zeci de …

1 comentariu

  1. am dat like; da’ cred ca trebuia sa dau tweet… feeling confused now @_@

Comentezi ?