Home / Online / Ofer 2 bilete le GPeC Summit 2015

Ofer 2 bilete le GPeC Summit 2015

24 noiembrie 2015, editia de toamna a GPec Summit, o zi intreaga de prezentari si discutii despre e-commerce, urmate de Festivitatea de Premiere GPeC 2015

Vedetele zilei sunt 4 speakeri de nivel mondial, care au venit pentru prima oara in Romania.

 

Oli GardnerOli Gardner este co-fondatorul Unbounce – unul dintre cele mai apreciate tool-uri de A/B Testing la nivel mondial – fiind cunoscut ca expert in optimizarea ratei de conversie. Oli crede ca reteta de succes pentru cresterea ratei de conversie sta in mixul perfect dintre date si design (user experience), impreuna cu serviciile calitative oferite de magazinele online clientilor. Pasionat de optimizarea fiecarui element dintr-un landing page, Oli spune ca a vazut si a analizat mai multe landing page-uri decat oricine altcineva din lume. In timpul liber, Oli se gandeste serios sa isi schimbe oficial numele din Oliver Gardner in Landing Page. :-)

Larry KimLarry Kim a fost desemnat cel mai influent expert PPC in anii 2014 si 2013 la nivel mondial. De asemenea, numele lui poate fi regasit si in lista intocmita de Forbes a celor 10 cei mai influenti online marketeri la nivel mondial. Larry este fondatorul WordStream si autorul a 4 carti de specialitate de software development si a numeroase articole publicate in reviste si bloguri prestigioase: Search Engine Journal,  Marketing Profs, Search Engine Watch, Small Biz Trends, Search Engine Land, Forbes Magazine, Online Marketing Institute, MediaPost, Marketing Land, Hubspot, Moz, Social Media Today, LinkedIn etc.

Brian MasseyBrian Massey este fondatorul Conversion Sciences si autorul best seller-ului de pe Amazon “Your Customer Creation Equation: Unexpected Website Formulas of The Conversion Scientist. Brian are o experienta de peste 20 de ani in optimizarea prezentei online si a ratei de conversie, considerand ca aceasta este “arta de a creste incasarile fara sa platesti pentru mai mult trafic”. Brian impartaseste constant din experienta personala scriind pe blogul The Conversion Scientist, iar articolele lui pot fi citite si in prestigioasele publicatii online ClickZ.com, Search Engine Land, Marketing Land si Content Marketing Institute.

Viljo VabritViljo Vabrit este CEO-ul ConversionXL Agency, agentie pe care o conduce impreuna cu partenerul lui de afaceri – Peep Laja. Viljo este expert in optimizarea conversiilor, iar compania pe care o conduce are in portofoliu clienti precum J.W. Marriott, Kaspersky, Iron Mountain etc. Promisiunea ferma a ConversionXL Agency este scurta si la obiect: “We will make you TONS more money”, asadar Viljo va impartasi cu audienta GPeC drumul sigur catre cresterea vanzarilor online.

Alaturi de cei 4 GREI internationali, vor urca pe scena GPeC Summit reprezentantii celor mai importante companii de profil din Romania – deci pregateste-te pentru un adevarat maraton de e-commerce alaturi de elita industriei!

Biletul costa 99 EUR (TVA inclus)/persoana, iar eu pot oferi 2 invitatii single pentru cine imi raspunde la urmatoarea intrebare:

In afara de A/B testing,  ce alte modalitati de crestere a ratei de conversie ati incercat pana acum?

Daca se poate si nu e secret de stat/startup/corporatie, mi-ar placea sa aflu si ce rezultate ati avut. Sau macar cateva concluzii, pe scurt.

Concursul dureaza pana duminica, 15 noiembrie, luni dimineata anunt castigatorii.

Citeste si asta

Ultimele zile de inscrieri Early Bird la GPeC SUMMIT 27-28 mai

M-am luat cu altele si am uitat sa scriu despre interneti. Am ratat doar vreo …

9 comentarii

  1. La Creativesc.ro am implementat o sectiune “Produse complementare”, exact sub descrierea fiecarui produs din pagina proprie. Unde am pus produse din aceeasi colectie si care se potrivesc in acelasi decor. Am crescut conversia, caci vizitatorii vedeau cum pot combina lucrurile si cum le pot aranja in casa. Si este o metoda si mai buna de cross-selling, a crescut pretul mediu/ comanda cu aproape 50% in 6 luni (ce-i drept si datorita altor schimbari).

  2. Folosirea unui copy mai bun, optimizarea formularului, imbunatatierea targetarii

  3. Aplicăm aceleași tehnici care ne-ar ajuta să optimizăm dacă n-am avea destul trafic pentru A/B testing:
    – analiză pe funnel, să vedem unde pierdem trafic
    – analiză calitativă (pop-up survey gen Qualaroo) pe sectiuni cu probleme (dacă 6 din 10 îți spun că formularul e prea lung, atunci formularul e prea lung)
    – do’s and don’ts pe care le promovează specialiștii din domeniu pot fi implementate sau măcar luate în considerare.

  4. Salut,

    La e-shop-ul swiss-corner.ro am incercat sa evidentiez brandurile de ceasuri vandute de acest magazin, in paralel cu introducerea pe homepage a “recomandarii saptamanii”. In viitor am sugerat implementarea unei campanii de remarketing cu oferirea unei reduceri la produsele pe care utilizatorul le vizioneaza cel mai mult/des. In acelasi timp am facut un redesign al magazinului (in progress…) pentru ca utilizatorii sa aiba parte de o navigare cat mai usoara prin reperarea rapida a brandurilor disponibile si a categoriilor de ceasuri (pentru ea/pentru el), printr-un meniu simplu si usor de folosit, prin incarcarea rapida a paginilor.

  5. Hello,

    La magazinul online http://www.sportconcept.ro am aplicat urmatoarele metode de crestere a conversiei:
    – definirea clara a profilului magazinului (cel mai mare magazin specializat pe articole sportive de iarna si vara din Timisoara);
    – crearea unei pagini separate numita “Promotii” si afisarea ei pe meniu pentru a atrage vizitatorii in sectiunea de reduceri – traficul pe aceasta pagina a crescut cu 20%, cu varfuri in lunile mai si noiembrie, cand utilizatorii incep sa fie interesati de echipamente de vara, respectiv de iarna;
    – introducerea de filtre multiple, clare, pentru a ajuta vizitatorii sa gaseasca mai usor produsul dorit;
    – introducerea sectiunii de “Produse asemanatoare”.
    Pe viitor vreau sa definesc niste butoane call to action mai clare, si pe langa acest aspect, sunt sigur ca summit-ul GPeC imi va da si mai multe idei pentru cresterea ratei de conversie :)

    Multumesc!

Comentezi ?