Daca ai un magazin online sau lucrezi pentru in e-commerce, daca te intereseaza zona de marketing digital sau daca vrei sa vii la o conferinta de la care sa pleci cu notite si idei aplicabile, nu doar texte general valabile, ar trebui sa participi la evenimentele GPeC.
Am cel putin 6 motive:
1. Pentru ca e cel mai mare cel mai important eveniment de comert electronic din Romania, ajuns acum la editia numarul 10. Anul acesta se va desfasura pe durata a 3 zile (11-12-13 mai 2015), fiind asteptati peste 700 de participanti, furnizori, manageri, marketeri sau developeri.
2. Pentru accesul la conferinta, expo si workshop-urile din cadrul evenimentului, organizat astfel:
- 11 mai 2015. Zi dedicata Conferintei GPeC, constand in prezentari si panel-uri de dezbatere cu unii dintre cei mai buni specialisti internationali si romani in e-commerce si marketing online. Tot in prima zi se desfasoara, in paralel, GPeC E-Commerce Expo – locul in care companiile care ofera servicii si solutii e-commerce au ocazia sa se intalneasca fata in fata cu potentialii clienti (magazinele online).
- 12 si 13 mai 2015. Zile dedicate workshopurilor axate pe cele mai “hot” topicuri pentru orice magazin online: Optimizarea Conversiilor & Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentala & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, Logistica & Curierat, Studii de Caz, Management si Loializarea Clientilor.
3. Pentru speakeri. La editia asta vor fi prezenti si mai multi speakeri internationali, cu experienta in e-commerce si marketing online pentru companii foarte importante. Vedeta si invitatul special al GPeC Summit este geniul in marketing online, Neil Patel, care va veni pentru prima oara in Romania. Neil Patel este co-fondator la Crazy Egg, Hello Bar si KISSmetrics. Si unul din top 10 marketeri online, la nivel global. Pe langa “vedeta” Neil si speakerii din Romania, vor mai fi prezenti si alti super-marketeri de nivel international:
- Chris Goward, presedintele WiderFunnel si creierul din spatele metodelor LIFT™ si Kaizen™. Chris a dezvoltat strategii de optimizare a conversiilor pentru clienti cum ar fi Google, Electronic Arts, Magento si BuildDirect.com si este autorul cartii “You Should Test That”, un bestseller international despre cum orice afacere se poate imbunatati semnificativ prin A/B testing.
- Craig Sullivan, unul dintre cei mai cunoscuti experti la nivel mondial in Analytics, Split Testing, Optimizarea Conversiilor, User Experience si Voice of Customer
- Matthew Woodward, unul dintre cei mai cunoscuti marketeri online, fiind apreciat pentru tutorialele detaliate pe care le publica pe blogul personal. Blogul lui a luat nastere ca urmare a unui experiment de SEO: a vrut sa verifice daca este posibil sa rankezi un website fara link building, iar numarul de premii castigate au demonstrat ca a reusit.
- Ivan Mazour, CEO & Founder Ometria – platforma de marketing si predictive analytics construita special pentru retaileri in scopul de a-i ajuta sa isi utilizeze datele pentru a-si automatiza si personaliza comunicarea cu clientii. Ometria este sustinuta de antreprenorii si investitorii SaaS si e-commerce de top ai Londrei si a fost votata de revista WIRED drept unul dintre cele mai promitatoare startup-uri in e-commerce din Marea Britanie
- Simo Ahava (Head of Analytics Netbooster), expert in solutiile de customizare web analytics si tag management menite sa imbunatateasca intregul ciclu de viata al colectarii, procesarii si raportarii de date. Principalele arii de specialitate ale lui Simo sunt Google Analytics si Google Tag Manager, Google numindu-l Google Developer Expert in aceste doua segmente.
- Matt Komorowski, Head of Sales pentru PayPal Central and Eastern Europe, responsabil cu dezvoltarea de parteneriate de afaceri, extindere regionala si asigurarea de new business in peste 20 de tari din regiune.
- Yauhen Khutarniuk, Head of SEO at Link-Assistant.com, dezvoltatorul SEO PowerSuite – tool folosit de cele mai importante companii cu prezenta online la nivel mondial.
4. Pentru ca inscrierea la competitia GPec a magazinelor online inseamna si accesul la GPec Summit, pe langa avantajele sistemului de audit, intalnirile consultative, marca de incredere Trusted.ro si serviciile in valoare de 2800 euro.
5. Pentru promotia inca valabila. Pana pe 10 Aprilie platesti doar 147 EUR (TVA inclus) pentru biletul de 3-Day-Pass/persoana. Inscrierile se fac pe site-ul GPeC.
6. Pentru ca am doua invitatii gratuite la eveniment, pentru toate cele 3 zile. Le dau doar in schimbul celor mai bune idei de crestere a ratei de conversie a unui magazin online aflat la inceput.
Voi anunta castigatorii joi seara, 9 aprilie, dupa ora 20:00.
Eu propun:
-prezenta pe agregatoare: price, shopmania, compari
-prezenta pe social media
-chat online pe site
-A/B testing
-chestionare feeback
-acordarea de vouchere si discount-uri
-newsletter saptamanal
Una bucata invitatie se duce la tine! O sa primesti detalii pe mail
Wow! Multumesc mult de tot!!
Chiar daca ai pe toate site urile de socializare cate un cont si numerosi “prieteni”…chiar daca ai un site pe care poate intra si stabunica ta fara sa se piarda sau sa se enerveze,mai ai si o reclama care apare mai de multe ori decat respiri tu,pe mai multe site uri,ba mai mult ai si un chat unde raspunzi la intrebarile clientilor…tot mai ai nevoie de ceva…acel ceva este modul de livrare…cu cat mai mica e suma pe care care o ceri pentru livrarea obiectelor cu atat mai multi clienti vei avea…
Si se face asa: 1-un contract bun cu posta sau curierul ales(asta inseamna si un contract semnat cu ei)…ori 2-daca poti(adica daca te lasa concurenta)un pret mai mare la produsele care le vinzi
Oricum ar fi…iti trebuie ceva calitati si program prelungit de stat in fata leptopului sau altui dispozitiv…dar merita.
Cat timp oamenii nu stiu nimic despre ceea ce oferi, nu vor sti nici despre modul in care o faci – curierat sau nu.
Propunerea mea este ceva mai specifica.
1. Profitam de ceea ce ne ofera Facebook si construim o pagina a shopului, dar pe care nu postam oferte ci in special content de calitate pentru prospecti:
– know how despre produsele noastre
– tutoriale pentru utilizare
– noutati in domeniu/nisa
– tips and tricks despre produse
posturi gen review de produs si comparatii – de ce modelul X in favoarea modelului Y
Totul este content de calitate oferit gratuit, insotit de mici campanii de share a posturilor.
2. Construim un Landing Page pe care il promovam pe Facebook si in care, in schimbul adresei de email, oferim un voucher discount pentru o gama a produselor noastre plus un ghid al cumparatorului de X (aparat foto, componente electrice…obiectul de activitate al shou-ului)
3. In lista nou creata, de o valoare foarte mare pentru noi, facem o campanie de email marketing – FUNNEL – trimitem o serie de newslettere (intre 5 si 10) cu informatii foare valoroase pentru prospecti. Pe parcursul acestei campanii se niseaza un produs/gama de produse pe care, in final, se va face vanzarea.
Seria de emailuri incepe cu o problema din piata – solutia pe care o oferim chiar noi – si oferta pe care nu o poti refuza. Mai poate cuprinde testimoniale ale celor care ne folosesc deja produsele, oferta gen cumperi 2 platesti 1, etc.
Cam lunga postarea insa sper sa iti fie de folos si totodata sa castig invitatia la GPeC.
Mult succes!
Si premiul pentru cel mai complex raspuns se duce la ….tine!
Felicitari, vei primi detalii despre bilet pe mail :)
Multumesc frumos!
Astept emailul! :D