Home / Online / 2 campanii pe Tinder

2 campanii pe Tinder

Pentru cei care nu stiu, Tinder e o aplicatie de tipul “hot or not”, cu care poti sa frunzaresti printre profilele prietenilor si ale prietenilor prietenilor de Facebook, pana cand gasesti pe cineva demn de ASL PLS CMF si swipe dreapta. 

E un nou mod de agatat gagici, mult mai simplu si usor de folosit decat site-urile normale de matrimoniale, asa ca a reusit sa atraga rapid o multime de tineri curiosi, lenesi si cu degete antrenate.

Cum era de asteptat, unde sunt mai mult de 1000 de useri, trebuia sa apara si cate un brand care sa bage-n seama si sa incerce sa atraga cumva atentia early-adopterilor, cat inca mai e timp pentru “prima campanie a unui [brand de X] pe [insert nume de retea sociala de nisa]”.

Astazi mi-a atras atentia o campanie din State, care a functionat cam asa: au creat un profil de fata atragatoare, cu o poza draguta, la care s-au adunat admiratorii instant. Dupa cateva discutii pe privat, tipa le trimite link catre un cont de instagram, care promoveaza un film recent lansat, despre un robot dotat cu inteligenta artificiala, care isi doreste sa afle cum e sa fie uman.

“Hai sa facem o campanie pe tinder, ca e la moda. Punem poza unei gagici si pe urma le dam teapa la fraieri, ca noi vrem sa promovam un film”.

Intrebare: cum poate fi privita campania asta? Ca o campanie creativa, care foloseste interactivitatea online a Tinderului pentru a atrage atentia asupra unui produs comercial sau o mega pacaleala (si cam intruziva) facuta pustilor cu chef de harjoneala ?

Pe de alta parte, o campanie de acum cateva saptamani, facuta in joaca, pentru McDonald’s Romania. Cei care au intrat in contact cu contul si-au dat seama sau au fost informati de poanta, au continuat discutiile, s-au distrat cu replicile folosite de cont, iar la final au primit si un voucher de cumparaturi.

Aceeasi retea sociala, acelasi motiv, abordari diferite.

Comentezi ?