Home / Chestii misto gasite pe net / #LoveJu, prima coregrafie de galerie bazata pe social media

#LoveJu, prima coregrafie de galerie bazata pe social media

Baietii de la wearesocial.net, una din cele mai bune agentii de digital marketing din lume, s-au gandit ca pot combina internetul cu offline-ul, coregrafiile realizate de suporteri cu activarile pe Facebook, asa ca au venit cu o idee simpla, usor de pus in practica, care a atras mii de fani, vizitatori, suporteri si cateva premii la nivel international:  Best in Class Winner, Social ContentGold Winner, Experimental/Innovative on Social Media la W3 Awards si trofeul Gold, Social Media, la ADCI Awards.

De fapt, norocul lor a fost ca a batut Juventus, intr-un derby cu Inter. Altfel, ramaneau cu ideea, 25.000 de afise si 3 puncte lipsa in clasament :)

PS1: pentru cei interesati de alte povesti din zona de marketing sportiv, maine o sa apara un articol despre un eveniment cu speakeri si informatii din domeniu.

PS2: Inca o idee pentru cei care merg pe stadioane

via WeAreSocial blog

Citeste si asta

BrickStand: afacere cu mini stadioane din lego

Uite o idee la care nu m-as fi gandit. Sau daca mi-ar fi trecut prin …

Comentezi ?