Home / Online / S-a cam dus vremea site-urilor de reduceri ?

S-a cam dus vremea site-urilor de reduceri ?

In 2010 era plin de clone de groupon, care promiteau marea si sarea, cu discounturi de 50-60%. Apoi a venit vremea consolidarilor, aliantelor si preluarilor, a agregatoarelor de site-uri de reduceri, iar mai apoi si a site-urilor care ofereau reduceri doar celor care plateau abonament (membership lunar sau anual). 

Din cele 50-60 de clone de groupon si agregatoare site-uri de reducere tematice, acum mai sunt doar cateva care merita luate in seama: Zumzi (creat din fostul zumzi si fundeal.ro) si Kolectiva (pe zona de turism), kuponiada (care are in spate InternetCorp-ul), 123reduceri, redutti, adulmec si cautareduceri (agregatoare de site-uri de reducere).

Dupa toata goana asta dupa reduceri, Groupon e primul nume mare care se declara invins (de concurenta, de piata, de lipsa clientilor?) si pleaca din Romania, in ciuda investitiilor din ultimii ani (echipa, website, sistem propriu de afiliere, aplicatie mobila, etc).

Acum, uitandu-ma in mailuri, mi-am dat seama ca la mine a trecut un an de cand n-am mai cumparat nimic de la site-uri de genul asta. Si tot atat de cand m-am si dezabonat, singurele mailuri cu produse cu preturi umflate si apoi reduse la jumatate regasindu-se in spam.

Am mai intrebat in jur, media e de 6-7 luni de la ultima interactiune cu clonele de groupon.

Pornind de mini-sondajul cu 4 oameni, as vrea sa stiu cand a fost ultima data cand ai cumparat ceva de pe site-urile de reducere ? 

Chiar si doar cu rezervare, fara plata online.

 

Citeste si asta

123: interviu despre site-urile de reduceri

Pentru ca ma intereseaza destul de mult intreg fenomenul asta de site-uri de reduceri (instant …

Comentezi ?