Si stafiile. Si toti dovlecii. Si vampirii cu dinti de plastic. Si toti au cont de facebook si acces la internet. Altfel nu-mi explic de cum de a ajuns poza asta, cu 46 de like-uri si 3 share-uri,
sa ajunga, conform Zelist Monitor via blogul lui Chinezu, sa genereze un viewership estimat la 471 de mii de impresii, in conditiile in care pagina locala are vreo 13.000 de fani.
“Postarea cu cele mai multe impresii. Cele mai multe impresii estimate din perioada monitorizată au fost aduse postării de pe pagina de Facebook Captain Morgan. Aceasta a generat un viewership estimat la 471 de mii de impresii. “
In ultimele 2 saptamani, pagina de Facebook a Captain Morgan nu a avut o poza cu mai mult de 100 de like-uri.
Posibile explicatii pentru numarul exagerat de mare, in conditiile date:
- toti cei 46 care au dat like si share au fiecare cate 11.000 de prieteni, care stau non-stop calare pe Facebook, in special in noaptea de Halloween. Toti au vazut poza, ba chiar au dat-o mai departe, prin telepatie.
- fiecare dintre cei 46 de prieteni si-au dat laptopul mai departe la cate 11.000 de prieteni, mai ceva ca la numaratoarea BRAT, cu ziarele citite de zeci de colegi ai cumparatorului.
- fiecare din cei 46 de prieteni au luat laptopul (cu poza deschisa in browser) prin cluburi, si astfel au ajuns la cifra asta.
- Chuck Norris a vazut poza asta
- E o intrecere intre Zelist si softul electoral care a numarat voturile mortilor din Teleorman, care stampileaza orice, la indemnul lui Liviu Dragnea.
- De Halloween, toata Romania sta pe Facebook, in asteptarea unei poze la care sa dea like. Chiar si doar mental, important e sa apara o poza care sa nu fie cu apus, bebelusi sau pisici.
- Zelist stie sa numere si mortii, rudele de gradul 3 si bunica de la tara a tuturor fanilor unei pagini, pe care ii aduna la total viewership.
- Zelist a dat iar un rateu, nu prea stie sa numere iar viervership-ul este un indicator inutil
via discutia de pe contul lui Matei
Update: Nice twist. Captain Morgan are umor :))
Update 2. Chiar s-a declanşat o extorsiune al unui degajament al unei construcţii de langa serverul Zelist, care si-a revenit intre timp: “intr-adevar, raportul nostru a avut doua greseli: prima a fost o greseala de scriere, varianta corecta fiind mii, nu milioane. A doua are legatura cu cele cateva pagini globale din top, targetate pe Romania, care in sistemul nostru nu au fost marcate ca atare. De aici, si cifrele rezultate.”
Cum adica nu-ti explici numerele alea, ba? Zelist invata meserie de la Roberta Anastase si Liviu Dragnea.
De liviu aveam o banuiala, dar acum tooootul pare mai clar :
ba asa va bagati… daca nu va pricepeti…
deci poza a aparut pe cutiile de lapte zuzu, in oficiile postale si a fost pusa pe uniforma postasilor care duc pensiile. iata…
acum ati inteles?
Cele 100 000 de clone zombie de la Zelist (echivalentul porumbeilor care calculau PR ranking-ul la Google) rad de articol de le cad falcile.
Intr-adevar, raportul nostru a avut doua greseli: prima a fost o greseala de scriere, varianta corecta fiind mii, nu milioane. A doua are legatura cu cele cateva pagini globale din top, targetate pe Romania, care in sistemul nostru nu au fost marcate ca atare. De aici, si cifrele rezultate.
Am modificat in sistem si am publicat materialul modificat pe blogul nostru. Il puteti accesa aici: http://www.zelist.ro/blog/halloween-in-social-media/
Suntem buni de-o bere/cafea ;).
E bine ca macar ati ras. Si ca s-a (sper) rezolvat greseala :)
Pun update si in articol