Home / Chestii misto gasite pe net / Social Media in perioada unor inundatii

Social Media in perioada unor inundatii

Inca un exemplu ca suntem cu mult in urma la tot ce inseamna comunicare online pentru autoritatile publice si politicieni: un infografic (e mai degraba un studiu de caz) despre inundatiile in iunie 2013 din Calgary, un orasel din Canada.

In timp ce echipele de interventie incercau sa salveze tot ce se mai putea salva, autoritatile locale si simpli cetateni au transmis informatii si noutati despre tot ce se intampla pe teren, folosind toate canalele de comunicare online unde aveau prezenta activa.

De remarcat faptul ca cele mai active conturi de twitter din acea perioada apartin primariei si politiei, iar companiile locale sau ONG-urile s-au implicat activ (offline si pe hastaguri si pagini de facebook) in ajutorarea celor care au ramas fara case, hrana sau moduri de trasport.

Vreo 6 hastaguri prin care s-a incercat organizarea mesajelor si actiunilor de solidaritate sau modurilor prin care se pot face donatii, cateva zeci de pagini de Facebook, milioane de vizualizari pentru fotografiile sau video-urile cu inundatia.

Si foarte multe mentionari si mesaje catre politicienii locali, unele mai bune, altele mai putin pozitive :)

CalgaryInfographic

 

Citeste si asta

Cele mai mari greseli de social media din 2014

Pe langa cele din SUA si UK, cele de la noi sunt apa de ploaie. …

Comentezi ?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.