Ahh, Londra. Ce oras frumos si plin de hashtaguri sau adrese de site-uri sau pagini de Facebook…
Anul trecut, prin februarie, plecam la Londra cu mini-proiectul #London4, la TMF&A (Technology for Marketing and Advertising) Conference.
Anul asta am primit o invitatie la Socialbakers Engage 2013 Conference. Evenimentul dureaza o zi intreaga, va avea loc pe data de 23 aprilie, la Hilton London Metropole.
Printre speakeri sunt niste oameni de care n-o sa auziti prea curand pe la conferintele de la noi, care lucreaza la niste site-uri mici si necunoscute. O sa iau notite de la:
- Jan Rezab CEO & Co-founder of Socialbakers
- Bruce Daisley Bionic Sales Director at Twitter
- Ricky Chopra Global Connections Planning Director at Mindshare
- Mat Morrison Social Media Strategy Director at Starcom
- Lionel Lassalle Social Marketing & Co-Branding Manager at KLM
- Irene Meister Global Digital Marketing Manager of Danone and ambassador of the We Like the World project
- Maeve O’Sullivan Content Director at social brand agency Headstream
- Jeremy Waite Head of Social Strategy EMEA at Adobe
- Simon Collister Senior lecturer in PR and social media at University of the Arts London
Si acum detaliile cele mai importante.
Biletul de participare e 390 de lire (GBP). By the power invested in me, am obtinut un discount pentru cei care vor sa vina cu mine, de aproape 200 de lire. Adica pretul biletului scade la 195 de lire, daca te inscrii prin link-ul asta.
Eu mi-am luat deja bilet de avion (aproximativ 150 euro, e chiar ieftin) pentru perioada 20 – 24 aprilie. Vor fi 5 zile de plimbat prin Londra, din care una (cel putin pentru mine) va fi ocupata cu conferinta. Poate cautam cazare impreuna.
N-am nici un sponsor pentru excursia asta. Inca. Dar sunt deschis la orice propunere de colaborare, mai ales ca nu vreau sa fac poze (sau video-uri) doar cu telefonul :D