Unul plin de advertoriale de calitate scazuta sau un blog plin de articole cu multe frustrari, reprosuri si injuraturi ?
Un blogger care primeste bani pentru a scrie despre orice produs/campanie sau un blogger care face trafic din frustrarile si empatia cititorilor?
Un blog plin de articole publicitare chinuite (marcate cu P sau nu), scrise cu greu, cu un mesaj aparent fortat, care ridica semne de intrebare asupra produsului promovat, pe care il inchizi cu dezamagire … sau un blog plin de mesaje negativiste (anti-campanii sau nu), de ura si frustrari, pe care il inchizi cu un sentiment de revolta si dezgust ?
de cativa ani incoace oamenii citesc subiecte anume, nu neaparat bloguri sau pe unii bloggeri anume (aia care mai sunt cititi pentru ei insisi sunt putini si foarte valorosi).
deci scrieti despre ce vreti si cum vreti, e la aprecierea cititorilor
Băi, e evident că fiecare scrie cum vrea și cum simte și cum are chef (cu frustrări, fără etc.). Dacă e ok sau nu felul în care e scris un blog implică multe discuții și dezbateri. Dar asta cu marcarea conținutului plătit ar trebui să fie în afara oricărei discuții. E atât de simplu și de limpede… Zău…
Si asta cu marcarea continutului platit e discutabila.
In primul rand, nu cred ca toata lumea va fi de acord, pe motive de la “e blogul meu, scriu ce vreau si cum vreau” pana la “sunt parerile mele, chiar daca imi iau bani ca sa scriu despre produsul/subiectul x”.
Si alte intrebari:
Apoi, ce se intampla cand un articol platit nu e marcat ca atare, iar autorul, care a acceptat in prealabil sa le marcheze, “omite” sa puna tag-ul de pub? Rusinica, rusinica, in public ?
Cum iti dai seama usor (ca cititor) ce articol e platit sau e doar o parere “neprihanita” ? Cu P in fata titlului ? (eu mentionez in text sau la sfarsit “cine, ce, cum” in caz de advertorial)
Cat de mult influenteaza suma platita pe una rticol modul in care este acel articol scris ?
Tot “pub” se pune si pe articolele de eveniment sau articolele scrise la cererea unor prieteni/cunostinte ?
Nu, alea scrise pentru prieteni sau în urma participării la evenimente, nu cred că e nevoie să fie marcate. De-asta nici nu am invocat situații care prezintă nuanțe. Una singură nu prezintă nuanțe, pe-aia am invocat-o: bani=marcaj.
Și be) nu se întâmplă nimic când cineva “omite”, pentru că nu vorbim de un cod deontologic reglementat clar, vorbim de buna credință a fiecăruia și de dorința fiecăruia ca acest mediu să fie cât mai curat și cât mai transparent. N-o să fie niciodată supercurat, pentru că nimic nu e așa, nicăieri, dar dacă ne-am strădui toți să fie cât mai?
Mai departe: cu felul în care sunt scrise advertorialele, iarăși sunt nuanțe. Dar și aici ar ajuta marcajul, cum ziceam. Când își pierde unul uzul rațiunii și face dragoste (dragoste, nu sex!) cu produsul în văzul lumii, măcar să știe cititorul că e pe bani, nu?:)
Serios? Care blog e mai rau?
Nu exista bloguri bune si bloguri rele. Citesti ce te coafeaza, citesti ce iti place etc.
Exista doar bloguri care nu iti plac, iar acolo e alta problema. Si sa nu uitam care e scopul blogului…
Cred ca mai rau este un blog/blogger care apeleaza la injurii, cuvinte pline de beep si porcarii atunci cand scade traficul. In rest, si banii si frustrarile le pot intelege.
Pana la urma – nici nu conteaza daca are un “P” sau “p/2”, daca informatia este de interes pentru mine – welcome! Citesc ce-mi place (ce ma coafeaza ;) iar primele 3-4 randuri de obicei sunt clare! General: articolele de eveniment – hmmmm, fara “PUB”, dar in schimb cele de servicii ar merita un semn, macar minuscul! a humble opinion ;)
” un blogger care face trafic din frustrarile si empatia cititorilor ”
pentru ca, ca sa faci empatie, trebuie sa stii chiar sa asculti pareile cititorilor. si, ca sa le folosesti frustrarile, trebuie sa le gasesti, asa insemnand ca iti folosesti timpul citindu-le
daca scrii despre orice produs / campanie pentru ca ai fost platit nu esti decat un tarabagiu versat. tarabagiu 2.0 mai exact
@alioja mersi pt sugestie, poate o sa fac asta, desi comentariile si incadrarile anonimilor nu ma ajuta cu prea mult.
In plus, prefer sa cred ca nu sunt in nici una din cele doua categorii. Nu injur pe blog si-mi aleg cu grija advertorialele
@Auras mi-ar placea sa stiu cine sunt “anonimii” acestia pe care i-ai mentionat? ;) sau ce ar trebui sa fecem sa depasim acest punct, in cazul in care si eu sunt unul dintre ei! Merci!
@spcorina era o generalizare despre toti cei care comenteaza prima data pe blog, si lasa doar un nume si o adresa de mail greu de verificat daca sunt sau nu persoane reale.
Tu nu pari ca te-ai gasi in categoria asta :)
@Auras I follow you on Twitter – cu un nume foarte real si prezenta! :) Acum… daca vice-versa nu se intampla… asa e viata! :) Oricum, citesc cu placere articolele si I’ll stay tuned!
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
de cativa ani incoace oamenii citesc subiecte anume, nu neaparat bloguri sau pe unii bloggeri anume (aia care mai sunt cititi pentru ei insisi sunt putini si foarte valorosi).
deci scrieti despre ce vreti si cum vreti, e la aprecierea cititorilor
Tocmai asta vreau sa aflu si eu: ce apreciaza mai mult (sau mai putin) cititorii mei/de bloguri …
Băi, e evident că fiecare scrie cum vrea și cum simte și cum are chef (cu frustrări, fără etc.). Dacă e ok sau nu felul în care e scris un blog implică multe discuții și dezbateri. Dar asta cu marcarea conținutului plătit ar trebui să fie în afara oricărei discuții. E atât de simplu și de limpede… Zău…
Si asta cu marcarea continutului platit e discutabila.
In primul rand, nu cred ca toata lumea va fi de acord, pe motive de la “e blogul meu, scriu ce vreau si cum vreau” pana la “sunt parerile mele, chiar daca imi iau bani ca sa scriu despre produsul/subiectul x”.
Si alte intrebari:
Apoi, ce se intampla cand un articol platit nu e marcat ca atare, iar autorul, care a acceptat in prealabil sa le marcheze, “omite” sa puna tag-ul de pub? Rusinica, rusinica, in public ?
Cum iti dai seama usor (ca cititor) ce articol e platit sau e doar o parere “neprihanita” ? Cu P in fata titlului ? (eu mentionez in text sau la sfarsit “cine, ce, cum” in caz de advertorial)
Cat de mult influenteaza suma platita pe una rticol modul in care este acel articol scris ?
Tot “pub” se pune si pe articolele de eveniment sau articolele scrise la cererea unor prieteni/cunostinte ?
Nu, alea scrise pentru prieteni sau în urma participării la evenimente, nu cred că e nevoie să fie marcate. De-asta nici nu am invocat situații care prezintă nuanțe. Una singură nu prezintă nuanțe, pe-aia am invocat-o: bani=marcaj.
Și be) nu se întâmplă nimic când cineva “omite”, pentru că nu vorbim de un cod deontologic reglementat clar, vorbim de buna credință a fiecăruia și de dorința fiecăruia ca acest mediu să fie cât mai curat și cât mai transparent. N-o să fie niciodată supercurat, pentru că nimic nu e așa, nicăieri, dar dacă ne-am strădui toți să fie cât mai?
Mai departe: cu felul în care sunt scrise advertorialele, iarăși sunt nuanțe. Dar și aici ar ajuta marcajul, cum ziceam. Când își pierde unul uzul rațiunii și face dragoste (dragoste, nu sex!) cu produsul în văzul lumii, măcar să știe cititorul că e pe bani, nu?:)
Si daca nu e pe bani, ci doar pe produse/alte foloase? Punem “p mic” sau “P/2” ? :))
:))))) Măcar să fie marcate alea pe bani, după aia ne mai gândim și la restul, nu?
Serios? Care blog e mai rau?
Nu exista bloguri bune si bloguri rele. Citesti ce te coafeaza, citesti ce iti place etc.
Exista doar bloguri care nu iti plac, iar acolo e alta problema. Si sa nu uitam care e scopul blogului…
@simona ok, i’m in. aveam deja un tag cu “publicitate” :)
@mece Da, serios. E un fel de alegere intre raul cel mai mic, chiar daca nici unul nu-ti place. Dar ele exista …
@Auras: apreciez, e o dovadă frumoasă de bun simț și bună credință:)
Intre ipocrizie si haterism, aleg intotdeauna ultimul.
Mai bine zis, colegii.cc FTW. :)
Cred ca mai rau este un blog/blogger care apeleaza la injurii, cuvinte pline de beep si porcarii atunci cand scade traficul. In rest, si banii si frustrarile le pot intelege.
Pana la urma – nici nu conteaza daca are un “P” sau “p/2”, daca informatia este de interes pentru mine – welcome! Citesc ce-mi place (ce ma coafeaza ;) iar primele 3-4 randuri de obicei sunt clare! General: articolele de eveniment – hmmmm, fara “PUB”, dar in schimb cele de servicii ar merita un semn, macar minuscul! a humble opinion ;)
” un blogger care face trafic din frustrarile si empatia cititorilor ”
pentru ca, ca sa faci empatie, trebuie sa stii chiar sa asculti pareile cititorilor. si, ca sa le folosesti frustrarile, trebuie sa le gasesti, asa insemnand ca iti folosesti timpul citindu-le
daca scrii despre orice produs / campanie pentru ca ai fost platit nu esti decat un tarabagiu versat. tarabagiu 2.0 mai exact
si 2. nu pot sa nu observ directia fina (da de unde) spre care indrepti acest articol.
ar fi cool sa scrii un articol in care sa ceri si parerea altora despre tine si,mai ales, in ce categorie te vede fiecare
cred ca te-ar ajuta mult. cred.
@alioja mersi pt sugestie, poate o sa fac asta, desi comentariile si incadrarile anonimilor nu ma ajuta cu prea mult.
In plus, prefer sa cred ca nu sunt in nici una din cele doua categorii. Nu injur pe blog si-mi aleg cu grija advertorialele
una este ce crezi tu despre tine, alta este ce cred altii. cateodata nu strica sa le confunti pe cele doua, ajuta.
momentan sunt anonim, desi ti-am dat o adresa de mail si un nume.
sper ca nu o sa mai spui asta in cateva luni
respecte
@Auras mi-ar placea sa stiu cine sunt “anonimii” acestia pe care i-ai mentionat? ;) sau ce ar trebui sa fecem sa depasim acest punct, in cazul in care si eu sunt unul dintre ei! Merci!
@spcorina era o generalizare despre toti cei care comenteaza prima data pe blog, si lasa doar un nume si o adresa de mail greu de verificat daca sunt sau nu persoane reale.
Tu nu pari ca te-ai gasi in categoria asta :)
@Auras I follow you on Twitter – cu un nume foarte real si prezenta! :) Acum… daca vice-versa nu se intampla… asa e viata! :) Oricum, citesc cu placere articolele si I’ll stay tuned!
@spcorina Multumesc. Trage-ma de maneca atunci cand ne-om afla prin acelasi loc, sa ne si cunoastem :)
vara toata lumea care nu doarme nici nu munceste