Home / Evenimente / Expozantii spun lucruri traznite

Expozantii spun lucruri traznite

Dupa doua zile de conferinte si o sala de expozitii cam de doua ori mai mare ca Polivalenta, ramai cu cateva povesti si materiale de blog indeajuns de interesante pentru a le face publice. Astazi am vrut sa scriu despre trei intamplari si cativa oameni care m-au amuzat acolo.

O sa urmeze si cateva articole serioase despre TFM&A, dar asta dupa ce voi studia acasa materialele de acolo si mapa  evenimentului, pentru un articol scris cat mai documentat, care nu se poate face in jumatate de ora, ca in cazul textului de mai jos :)

Cazul 1. Un tip super plin de el m-a tot stresa sa-mi zica  de super-softul lui de tip analytics. Uite ce stim sa facem, ce conversii pierzi daca nu-l folosesti, cum iti aducem noi mii de clienti in formularul de contact si alte cateva englezisme de tip “customer engagement, multiplied lead generation, developing new trends analysis” si altele.

Pentru ca era aproape la fel de stresant si insistent ca fetele de la Meli Melo, l-am lasat sa vorbeasca vreo 4 minute despre soft, iar cand a inceput sa dea semne ca a cam terminat poezia, l-am rugat sa-mi spuna acelasi lucru, dar la camera video, pentru un fel de video-interviu. La sfarsit, ca sa ma razbun, l-am pus sa zica si ceva despre hastagul #london4 :D

Cazul 2. Altu’, la costum, ma tot ruga sa-i acord cateva minute sa-mi spuna cateva cuvinte despre super-softul lor de email-marketing. Cum era marti dimineata si abia ajunsesem la conferinta, mi-am zis sa stau sa-l ascult ce zice, oricum n-o sa pierd nimic. A inceput o poezie de vreo 3-4 minute cu laude despre softul lor, cat de tare e, cat de multe mailuri poate sa trimita, cate rapoarte stie sa scoate si cat de mult o sa ma ajute pe mine si firma mea daca o sa cumpar un abonament lunar la ei, abonament care se poate mari, evident, daca am nevoie de mai multe mailuri. Mai avea putin si-mi cerea si datele de pe card, sa-l platesc atunci, pe loc. Ca au un discount daca ma inscriu ACUM. La sfarsit, momentul culminant, m-a intrebat daca ma intereseaza sa stabilim o intalnire de business intre CEO-ii (?) ambelor companii, sa semnam contractul.

I-am taiat scurt entuziasmul cu un “No , thank you, i use mailchimp and bcc emailing”, i-am zambit ironic si am plecat mai departe. Moaca lui la auzul cuvantului “mailchimp” … PRICELESS.

Cazul 3. Observ un stand destul de interesant, al unui produs de mobile-marketing. Mai exact, o aplicatie tip browser (un fel de Opera Mini) care transforma continutul web (text, poze, video) in continut optimizat pentru mobile. Intreb pe cineva de la stand:

“So, you make mobile apps ?”

“No, it’s a technology that enhances your mobile experience, developing a content optimisation strategy that “… blablabla vreo doua minute.

“So, you have a mobile app that converts normal web content into mobile content”

“Yea, you got me” zise el ispasit, surprins ca i-am structurat poezia intr-o singura fraza :)

Noroc ca au fost cazuri izolate.

Citeste si asta

Replici haioase din #London4

Dupa patru zile cu trei nebuni (Bogdan,Marian si Flavia) intr-o tara straina, intr-un oras pe care nu-l …

Comentezi ?