Home / Chestii misto gasite pe net / Cea mai tare campanie de marketing sportiv

Cea mai tare campanie de marketing sportiv


Republica Populara Corinthians. O campanie geniala (da, geniala) care sarbatoreste 100 de ani de la infiintarea echipei de fotbal Corinthians, prin crearea unei tari virtuale pentru suporterii fanatici.

Imi place integrarea in toate mediile de comunicare (mass-media, social media, BTL) si mai ales, atentia la atat de multe detalii. Ma mir ca videoclipul de mai jos are doar 7000 de afisari. Update: asta e doar studiu de caz, video-ul original are 600.000.

Si acum ideea cu care am ramas dupa vizionare … cum ar suna “Republica Steaua” ? Sau … “Republica Visinie” ? Sau “Republica Olteniei” ? Sau “Republica [insert nume de echipa]”

Gasita la Carmen, pe twitter

Si video-ul campaniei, original, in portugheza.

 

 

Citeste si asta

Concurs: 2 bilete la FCSB – Craiova!

In urma unei combinatii rezultate din amabilitatea LPF si prioritatile mele de hacking civic pentru week-end-ul …

4 comentarii

  1. Videoclipul de mai sus are doar 7000 de vizualizari pentru ca e un studiu de caz. Campania nu a fost prea mediatizata in online. E gandita exceptional si imi place faza cu pasaportul si valuta Corinthians. E de ceva timp in aer.

    O gasisem pe Ads of the World acum vreo 2 luni. Si nominalizata la Cannes, plus expunere media mare pentru Nike.

Comentezi ?