Home / Online / Observatii despre campania de 12.000 euro pentru promovarea paginii Investitii Spatii Verzi S3

Observatii despre campania de 12.000 euro pentru promovarea paginii Investitii Spatii Verzi S3

Nu zic ca asa se sifoneaza banii publici, cu dedicatie, in timp ce PSDistii (in frunte cu tovarasa firea, care a spart 200.000 euro pe vloggeri care lauda ratb-ul) se plang ca nu mai sunt bani la buget, las doar cateva observatii care pot duce la propriile voastre concluzii.

Deh, n-as vrea sa credeti ca asa se intampla cand nu iesi la vot si lasi hotii sa decida cum se “investesc”  banii publici, din taxe si impozite.

  1. Prima observatie vine direct de la sursa, mai exact BaniiNostri, proiect GeeksForDemocracy, care a descoperit prima data cei “12 mii de EURO plus TVA pentru promovarea imaginii pe Facebook, începând cu 17.05.2019 pe o perioada de o luna. Si mai interesant este ca firma câștigătoare are zero angajați in 2017 și 2018, însa raportul raportul profit / cifra de afaceri de invidiat. De asemenea campania nu pare sa fi avut mare impact, pagina respectiva având sub 100 de followeri.” Mai exact, 84 de like-uri, ceea ce duce un like la fabuloasa suma de 142 euro, de aproximatv 350-400 de ori mai mare decat ai plati in mod normal. E posibil totusi ca setup-ul campaniei de facebook sa fie inclus in pret, minim 3-4000 euro pentru 10 minute de munca.
  2. Desi campania de bannereala ar trebui sa dureze 2 luni, incepand cu 17.05.2019 pana pe 17.07.2019, astazi, 24.06.2019, nu e nici un ad activ, conform tool-ului de transparenta al Facebook.  S-o fi terminat bugetul?
  3. Conform contractului, cei 12.000 euro acopera doar partea de ads, fara consultanta, administrare pagina sau creare de continut, deci e doar buget de media spending + creatie bannere. Chiar si asa, pagina de Facebook Investitii Spatii Verzi S3 n-a mai postat de pe 23 mai 2019, cu un maxim de 13 like-uri in ultima luna activa. 2% engagement rate, succes total.
  4. Desi adminii nu sunt afisati public, va las profilul domnisoarei team member Roxana Neagu, sef achizitii la firma de sector, ca sa luptam impreuna cu generalizarile despre functionarii publici grasi, batrani si fara bani de operatii estetice sau  excursii in Dubai.
  5. Cu o estimare de doar 26.000 lei (5500 euro) pe 2 luni (24 iunie-24 august 2019), cu 8 lei/1000 afisari (sunt atat de generos), am depasit deja targetul de 2.000.000 estimat in contract. Restul s-ar duce, desigur, pe design grafic, covrigi si copywriting, daca ad-urile ar mai fi active, desi campania ruleaza timp de 2 luni. Sau daca ar fi rulat vreodata.

Bonus tot de la Investitii Spatii Verzi, un banner 300×250 si 8 articole pe stiripesurse.ro (lumea rea zice ca e o trompeta PSDista), timp de 2 luni, 11.432 EURO, tot via BaniiNostri. 

Citeste si asta

A inceput “razboiul” live streaming dintre Facebook, Youtube si Twitter

Dupa ce Facebook a introdus optiunea de live direct de pe telefon, care permite oricarui …

Comentezi ?