Mai e fix o saptamana pana incepe editia de toamna-iarna a GPeC SUMMIT, asa ca va mai dau o veste buna: nu mai pun intrebari grele la concursurile de pe blog!
Premiul: o invitatie de tip 2 day full-pass la GPeC, evenimentul anului in e-commerce!
Deadline: miercuri, 8 noiembrie 2017, ora 20:00
Juriu: comitetul de administrare si reglementare al acestui blog
Inscriere: prin comentarii aici sau pe Facebook (cont personal sau pagina de blog).
Intrebarea saptamanii: daca ti-ai deschide un magazin online acum, care ar fi specificul sau nisa acestuia?
Bonus: motivatiile logice si argumentele asupra unei afaceri cu potential primesc puncte bonus
Cei care nu castiga biletul gratuit pot apela la unul pe bani, daca se inscriu pe site-ul GPeC. Mai sunt cateva locuri + discount la biletul de 2 zile.
Salut! Daca as face un magazin online, el ar fi integrat unui site de prezentare pentru design de interior, a carui identitate de brand va fi crescuta numai bine pentru a avea suficient awareness. Voi porni cu site-ul de prezentare, voi incepe sa am proiecte si sa dezvolt portofoliul, timp in care pregatesc terenul pentru integrarea magazinului. Aici se vor gasi diverse produse de design romanesc, de la diversi designeri, ce vor putea fi incluse in proiectele de amenajare interioara. Bonus: nu este doar un exercitiu de imaginatie, proiectul este real si l-am inceput de curand, asa ca sunt foarte interesata de dezvoltarea unui magazin online si de informatiile pe care le voi primi la Gpec, pentru a aduce mai multa valoare si frumos prin imbunatatirea proiectului meu personal :)
Un magazin online de nișă pentru produse care sunt la inceput dar au viitor: căști vr, hoverboarduri, imprimante 3d, drone. Produsele, deși la inceput de drum, și-au găsit deja fani, sunt in continua dezvoltare și interesul pentru aceste tipuri de tehnologie este din ce in ce mai mare.
Daca mi-as deschide un magazin online ar fi unul cu vanzare de bijuterii pentru copii. Nu sunt foarte multe pe piata, in general este greu sa gasesti bijuterii dragute mai ales pentru nou nascuti. Intrand pe o piata cu putini competitori ar f usor sa urci in preferintele consumatorilor. Un impas ar putea fi neincrederea potentialilor clienti legata de calitatea materialelor pretioase si originea lor. Aceasta problema putand fi rezolvata prin afisarea unui certificat de calitate si autenticitate pe home page.
Eu tot lucrez la un site de e-commerce tip portal, pentru oameni care vor sa isi puna la treaba pasiunile si resursele, contra cost sau pe baza de barter.
Pentru ca nimic nu se întâmplă de la sine iar uneori multe aspecte legate de infrastructură, instrumente și logistică trebuie corelate pentru a pune lucrurile în mișcare. Aici intervin cei care dispun de resurse (ca de exemplu, spații și săli de închiriat) și le pot oferi acelora care au nevoie. Facilitatorii pot identifica și crește utilizarea resurselor nefolosite în perioadele de inactivitate și sunt capabili să eficientizeze eforturile de promovare prin reducerea timpului pentru găsirea noilor clienți.
În cele din urmă, este vorba despre un ecosistem care permite fiecăruia să își atingă o parte din scopurile propuse, de orice natură ar fi ele: dezvoltare personală, adecvare socială, independență financiară sau prestigiu.
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Salut! Daca as face un magazin online, el ar fi integrat unui site de prezentare pentru design de interior, a carui identitate de brand va fi crescuta numai bine pentru a avea suficient awareness. Voi porni cu site-ul de prezentare, voi incepe sa am proiecte si sa dezvolt portofoliul, timp in care pregatesc terenul pentru integrarea magazinului. Aici se vor gasi diverse produse de design romanesc, de la diversi designeri, ce vor putea fi incluse in proiectele de amenajare interioara. Bonus: nu este doar un exercitiu de imaginatie, proiectul este real si l-am inceput de curand, asa ca sunt foarte interesata de dezvoltarea unui magazin online si de informatiile pe care le voi primi la Gpec, pentru a aduce mai multa valoare si frumos prin imbunatatirea proiectului meu personal :)
Un magazin online de nișă pentru produse care sunt la inceput dar au viitor: căști vr, hoverboarduri, imprimante 3d, drone. Produsele, deși la inceput de drum, și-au găsit deja fani, sunt in continua dezvoltare și interesul pentru aceste tipuri de tehnologie este din ce in ce mai mare.
Daca mi-as deschide un magazin online ar fi unul cu vanzare de bijuterii pentru copii. Nu sunt foarte multe pe piata, in general este greu sa gasesti bijuterii dragute mai ales pentru nou nascuti. Intrand pe o piata cu putini competitori ar f usor sa urci in preferintele consumatorilor. Un impas ar putea fi neincrederea potentialilor clienti legata de calitatea materialelor pretioase si originea lor. Aceasta problema putand fi rezolvata prin afisarea unui certificat de calitate si autenticitate pe home page.
Eu tot lucrez la un site de e-commerce tip portal, pentru oameni care vor sa isi puna la treaba pasiunile si resursele, contra cost sau pe baza de barter.
Pentru ca nimic nu se întâmplă de la sine iar uneori multe aspecte legate de infrastructură, instrumente și logistică trebuie corelate pentru a pune lucrurile în mișcare. Aici intervin cei care dispun de resurse (ca de exemplu, spații și săli de închiriat) și le pot oferi acelora care au nevoie. Facilitatorii pot identifica și crește utilizarea resurselor nefolosite în perioadele de inactivitate și sunt capabili să eficientizeze eforturile de promovare prin reducerea timpului pentru găsirea noilor clienți.
În cele din urmă, este vorba despre un ecosistem care permite fiecăruia să își atingă o parte din scopurile propuse, de orice natură ar fi ele: dezvoltare personală, adecvare socială, independență financiară sau prestigiu.
Probabil ar fi un magazin cu huse de telefon sau chiar cosmetice. :) Pe huse e adaos mare, pe cosmetice…as avea oameni care s-ar descurca. :)