Ce: o invitatie pentru cele 2 zile ale GPeC Summit-ului din 15-16 Noiembrie 2016, care cuprinde conferinta de e-commerce, cu panel-uri cu speakeri romani si internationali, GPeC E-Commerce Expo, zona de networking, 1 zi intreaga de eveniment dedicata exclusiv lui Bryan Eisenberg si a 11-a editie anuale a Galei Premiilor eCommerce – Festivitatea de Decernare a Premiilor in Comertul Electronic Romanesc.
Cine mai vine: o multime de oameni interesati, printre care Talia Wolf (Founder Conversioner & Advisor Banana Splash), Craig Sullivan (Optimizer of Everything), Iulian Stanciu (CEO eMAG), Elisabeta Moraru (Country Manager Google România), Cătălin Crețu (General Manager Visa Europe pentru România), Ovidiu Ababei(Online Director Altex România), Vlad Tăușance (Consultant în Strategie & Trainer în Creativitate Aplicată). Lista completa de speakeri e aici. Pe langa ei, mai vin si eu :)
Cum se castiga invitatia: printr-un comentariu care sa raspunda la intrebarea: “care este cel mai bun argument pentru care un magazin online ar trebui sa aiba aplicatie Android/iOS sau design adaptat pentru mobile?”
Cel mai convingator raspuns de pe blog sau Facebook castiga.
Cand se anunta castigatorul: Miercuri, 9 noiembrie, ora 10:00.
Pentru ca scopul unui magazin online este sa vanda, iar multi cumparatori vin din mobile. Poate la GpeC aflam niste cifre oficiale si descoperim ca shopping-ul de pe mobile a depasit desktop-ul.
Avand in vedere ca 90% dintre utilizatorii FB intra in aplicatie de pe telefon (sau undeva pe-acolo, conform lui nenea Zuckerberg), e lesne de inteles ca telefonul capata din ce in ce mai mult teren, in detrimentul desktopului.
Simplu si clar: daca nu devii mobile, ramai pe dinafara, sau ramai acasa, ori te mananca lupii. :)
In primul rand un magazin online trebuie sa aiba un design mobile friendly. Abia apoi ar trebui sa mearga pe varianta de a crea si o aplicatie mobila. Ambele necesitati provin din faptul ca traficul pe dispozitive mobile a crescut foarte mult in ultima perioada si va creste in continuare.
Pentru ca daca este un magazin online care are vanzari si verifica de unde vine traficul o sa vada ca peste 70% e de pe mobil… Seara acasa nu se mai deschide laptopul, dar toata lumea e cu mobilul pe sub masa si pac..mai baga o comanda de niste casti ieftine pe care le vazuse la pranz cand freca facebook :).
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Pentru ca scopul unui magazin online este sa vanda, iar multi cumparatori vin din mobile. Poate la GpeC aflam niste cifre oficiale si descoperim ca shopping-ul de pe mobile a depasit desktop-ul.
Am impresia ca anul trecut shopping-ul mobile era la 20-30%, din cate imi aduc aminte de la gpec-ul din 2015
Avand in vedere ca 90% dintre utilizatorii FB intra in aplicatie de pe telefon (sau undeva pe-acolo, conform lui nenea Zuckerberg), e lesne de inteles ca telefonul capata din ce in ce mai mult teren, in detrimentul desktopului.
Simplu si clar: daca nu devii mobile, ramai pe dinafara, sau ramai acasa, ori te mananca lupii. :)
In primul rand un magazin online trebuie sa aiba un design mobile friendly. Abia apoi ar trebui sa mearga pe varianta de a crea si o aplicatie mobila. Ambele necesitati provin din faptul ca traficul pe dispozitive mobile a crescut foarte mult in ultima perioada si va creste in continuare.
Pentru ca daca este un magazin online care are vanzari si verifica de unde vine traficul o sa vada ca peste 70% e de pe mobil… Seara acasa nu se mai deschide laptopul, dar toata lumea e cu mobilul pe sub masa si pac..mai baga o comanda de niste casti ieftine pe care le vazuse la pranz cand freca facebook :).