Home / Chestii misto gasite pe net / Philips + Cinemagia: publicitate in mod creativ

Philips + Cinemagia: publicitate in mod creativ

Creativ si inteligent, as putea spune. Am mai vazut branding de playere video pe site-uri de filme, dar aici e vorba despre un mini-site in site, special creat pentru un client de publicitate.

player cinemagia philipsCred ca e o idee aproape la fel de misto ca cinematografele virtuale de acum cativa ani (nu mai tin minte despre ce brand era vorba), in care puteai sa-ti alegi locul in sala, avand posibilitatea sa vezi si unde sau langa cine poti sa stai.

In cazul asta e vorba de Philips, pentru care s-a introdus un player custom, cu action call pe “vezi trailerul in format ambilight”. Mi s-a parut interesant ca poti sa alegi televizorul pe care vrei sa vezi trailerul, sa obtii informatii pe scurt despre TV sau tehnologia folosita (in cazul asta Ambilight XL pe 3 laturi, care ar face ecranul sa pana mult mai lat prin proiectarea unei lumini de pe 3 laturi ale ecranului).

Eu am descoperit playerul cautand un trailer la Ender’s Game, dar cred ca sunt “pimp-uite” mai multe trailere filme noi.

Cam asa arata o captura video, in caz ca se termina campania in cateva zile.

Un fel de raspuns pentru cineva care ne intreba cum am putea monetiza un proiect ca “Trailere Comentate” (btw, luni apare un video nou).

Comentezi ?