Home / Evenimente / Pentru studentii care nu au timp de internship sau job full-time, dar vor sa capete experienta in marketing si comunicare

Pentru studentii care nu au timp de internship sau job full-time, dar vor sa capete experienta in marketing si comunicare

CompetitIAA 3.0Uuu, ce titlu lung am gasit  pentru a atrage atentia asupra unui concurs atat de interesant.

Pe scurt, IAA  Young  Professionals a lansat CompetitIAA, concurs prin care studentii sau masteranzii pasionati de marketing si comunicare pot sa se grupeze in echipe de cate 3-4 si sa se inscrie in cursa pentru castigarea unuia din cele 4 pitch-uri de comunicare platite, asigurate de clientii Ursus, Leo Burnett, Mediafax si Fundația Noi Orizonturi.

Premiul pentru echipa castigatoare  este de 500 euro, pentru fiecare sectiune de concurs, deci 2000 de euro in total. Inscrierile au inceput ieri si se termina pe 3 noiembrie, brief-urile se primesc pe 5 noiembrie, dupa care fiecare echipa are aproape 2 saptamani (sunt si cateva sesiuni de mentorat incluse) pentru rezolvare.

Suna bine de tot.

Asta e comunicatul de presa cu mai multe amarunte, asta e site-ul si zona de inscrieri, asta e regulamentul oficial.

Spor la gasit oameni cu care sa faceti o echipa buna, sa aveti inspiratie si idei traznite, dar mulate pe brief.

Imi pare rau ca nu mai sunt student sa ma pot inscrie si eu, imi pare bine ca “exista viata” si  dupa disparitia “Olimpiadelor Comunicarii”.

Citeste si asta

Hai la conferinta de marketing pentru sportul amator

Fac eu ce fac si iar ajung in zona de marketing sportiv. Revin in rolul de …

Comentezi ?