Mai e doar o saptamana pana la editia de toamna a Conferintelor Nationale de E-Commerce GPeC (intre orele 08:30 – 18:00), urmata de cea de a VIII-a editie anuala a Festivitatii de Decernare a Premiilor in Comertul Electronic GPeC 2013 (incepand cu ora 19:00).
Biletele pentru Conferinte au fost puse in vanzare, pretul este 69 EUR + TVA, iar locurile sunt atat de limitate incat joi, 31 octombrie, se inchid inscrierile.
Practic, mai sunt doar 4 zile pana cand se va afla cum s-au descurcat cele 120 de magazine online inscrise in competitia GPEC, vom afla prezentarea lui Daniel Dubin, Channel Sales Manager ClickTale ( unul dintre cele mai cunoscute tool-uri de Customer Experience Analytics la nivel mondial ) care va vorbi despre optimizarea conversiilor si cresterea vanzarilor si vom afla despre ce va vorbi Andreea Raicu, care are un magazin online in continuarea blogului, despre care am inteles ca e destul de cunoscut in zona de fashion.
Eu mai sunt curios sa aflu care e legatura dintre e-commerce si actorul Horatiu Malaele, cel care va deschide Galele Premiilor eCommerce.
Lista completa si agenda evenimentului pe ore se gasesc la www.gpec.ro/festivitate/conferinta, locul de desfasurare este Crystal Palace Ballrooms, situat in Calea Rahovei nr. 198A, sector 5, Bucuresti, iar intrebarea care iti poate aduce o invitatie la eveniment este:
Care au fost motivele pentru care ai renuntat sa mai cumperi ceva (vreodata) de pe un magazin online ?
In cazul fericit in care n-ai avut experiente neplacute la shoppingul pe internet, poti sa raspunzi la intrebarea “Care sunt motivele principale care te pot convinge sa platesti online, cu cardul, atunci cand gasesti ceva interesant in stocul unui magazin online? “
Astept raspunsurile pana miercuri, 31 octombrie, ora 24:00.
PS: in caz ca te intereseaza cum ai putea fideliza prin gamification vizitatorii blogului/site-ului, ar fi o idee sa citesti articolul asta.
Depinde de magazinul online. Daca e magazin IT este importanta garantia. Sunt magazine IT unde se uita de 10 ori la produs pana sa ti-l primeasca, insa exista si magazine unde ti-l primesc oricum (Daca are probleme de soft de ce ar conta ca e zgariat ori lovit?). E un criteriu.
La magazinele de haine e important sa se potriveasca marimile. Si am renuntat la unele magazine pentru ca haine de aceeasi marime (XXL) erau diferite ca si dimensiuni. Macar la acelasi magazin sa fie marimile identice. AM pretentii?
Momentan nu am renuntat si nici nu cred ca o voi face. Spun asta pentru ca si sunt atent unde platesc.
Nu ma apuc sa platesc online pe orice site dubios – in caz ca ajung pe unul.
Motivele ar fi:
– garantie
– sa fie nou
– magazin de incredere
– avantaj daca este transport gratuit
– un plus daca mai beneficiezi si de bonusuri / reduceri pe viitor
– cel mai important, ma uit la procesatorul de plati (payu, paypal, mobilpay)
Juriul a decis: castigator este Bogdan, care va primi detaliile pe mail