Home / Online / Ce mesaje as vrea sa vad pe Foursquare

Ce mesaje as vrea sa vad pe Foursquare

Si ceva mai rar, si pe Twitter, daca tot sunt atatia care cred ca e o idee buna sa trimita acelasi mesaj in toate retele sociale.

Pana termin draftul de articol cu “Cum sa folosesti Foursquare ca sa nu pari un cretinoid cu smartfon si acces la internet”, cateva idei despre tipurile de mesaje care ar putea fi utile pentru prieteni si followeri.

Ca o paranteza,  sa amintesc din checkin-urile alor mei de pe foursquare: nu ma intereseaza ca esti la mic.ro, in parc, la nu-stiu-ce-cafenea, pe autostrada sau la piscina.

“Ciorba la carciuma x” e un status inutil si cretin. “Am mancat cea mai buna ciorba la carciuma x. 10 lei portia” e un status mult mai bun.

Uite un exemplu de afara: JBruin – Mashable senior reporter, mesaj pe foursquare, trimis pe twitter, intr-o seara.

De ce mi-a atras atentia ?

Statusul are mesaj relevant (exprima ceva, e o descriere) si are poza. As da click pe asa ceva. N-as da click pe ceva gen “at Counterpoint with @bull”

Ce n-am prea vazut pe foursquare (sau poate nu urmaresc eu pe cine trebuie, desi sunt atent si acolo):

  • “Seara de karaoke. Primarul are 5 beri gratis pentru prieteni. 4sq/carciumax”
  • “In orasul x. Am gasit un ceasornicar priceput care mi-a reparat ceasul in 10 minute. Bravo nea Stefan”
  • “Parola de la wireless din barul x este 123456”
  • “In fiecare miercuri se lasa cu premii la karaoke”
  • “Cel mai bun dansator de salsa primeste o sticla de vin joia, la concursul pentru amatori. Nice”
  • “Ana, chelnerita blonda, nu stie sa calculeze nota. aveti grija”
  • “Scump, chelnerul e nepoliticos, comanda vine greu. Nu mancati ciorba de vacuta”

Viorel Copolovici a preluat ideea de mayor pe Foursquare si a pus-o in aplicare la restaurantul lui. Nu stiu ce primeste Titus (sau cel/cei care il vor “detrona”, ca are doar 5 vizite), dar artificiul asta mi-a placut. Mai ales ca e util pentru ambele parti: Titus ar putea primi discount sau  premiu (probabil celebra cheesecake) pentru cele mai multe checkin-uri (e plin de recomandari pe contul lui), iar Viorel primeste publicitate gratuita si recomandari din partea unui user activ de internet.

Mai mult sau mai putin comerciale, mesajele astea ar putea avea impact si audienta pe twitter/facebook.

Pe scurt, n-am prea vazut mesaje tip “pentru ca sunt primar la Cafe X, primesc o cafea/suc/bere gratis”. Si cum romanii sunt mari amatori de gratuitati si reduceri (vezi numarul de ofertelor cumparate zilnic, pe site-urile de reduceri), oferte de genul acesta ar putea atrage rapid …clienti. Daca s-ar vrea :)

La fel cum n-am vazut mesaje tip “daca ne strangem minim/primii 10 oameni maine dimineata, pana in ora 11, fiecare primeste o cafea gratuit”.

As putea da foarte multe exemple negative de checkin-uri. Dar sunt asa de multe si stupide incat nu merita sa le iau din folderul de prostii din social media, subfolderul foursquare :)

 

Citeste si asta

Teatru, Ludika si Foursquare

Aseara am avut ghinionul sa merg la Teatrul de Vara din Herastrau, la  ultimul spectacol din …

4 comentarii

  1. Chestia cu parola de la wireless exista. Sunt cateva tips lasate la cateva cafenele din Lipscani.

Comentezi ?