Si acum, momentul pe care il asteapta aproape toata lumea de pe twitter, stresata de intrebarea “ce se intampla joi 25 noiembrie, de la ora 11”.
Doamnelor si domnilor din FMCG si nu numai, Claudiu Ciobanu a lansat primul portal pe nisa de retail si fmcg (Fast moving consumer goods). Sau mai pe romaneste, domeniul de activitate al Carrefour, Cora, Metro, Mega-Image si altele.
Mie mi-a placut ideea si modul in care Claudiu priveste partea de dezvoltare a portalului sau, mod care imi aduce aminte putin de planurile marete pe care le aveam si eu cu 3ner.ro, la lansare. Retail-FMCG.ro e unul din primii pasi pe care cei implicati in acest domeniu ii fac in online, si mai departe, in social media, asa ca haideti sa-i uram “bine ai venit online si la cat mai multi unici” !
Si descrierea oficiala :
Revista online Retail & FMCG este primul portal cu stiri exclusiv din retail si din industria bunurilor de larg consum.
Revista online Retail & FMCG contine informatii legate de retailul nostru traditional, noutati despre marii retaileri internationali prezenti sau nu pe piata noastra, avand ca obiectiv permanent sa aduca in prim plan cele mai proaspete stiri si evenimente din industrie.
Producatorii, importatorii si distribuitorii FMCG gasesc in revista online Retail & FMCG articole dedicate, analize, editoriale, comparatii si studii de caz. Prin intermediul revistei au, deasemenea, posibilitatea sa-si prezinte afacerea, produsele si planurile de viitor.
Nu lipsesc stiri legate de campaniile de promovare (media, presa, online sau BTL), targuri nationale si internationale, conferinte si seminarii in care sunt implicati cei din retail si din industria de bunuri de larg consum.
Serviciile conexe industriei precum marketing, vanzari, merchandising, logistica, IT, resurse umane si consiliere profesionala (exista o pagina dedicata joburilor din retail si FMCG) sunt subiecte de discutie pe care le regasiti in paginile Revistei online Retail & FMCG.