Home / Chestii misto gasite pe net / Imi place ideea de “cabina de proba” pentru un magazin online

Imi place ideea de “cabina de proba” pentru un magazin online

Azi in lista de chestii misto gasite pe internet azi, direct din newsletterul trusted.ro: “cabina de proba“, o idee originala de la originals.ro (heh), un magazin online de haine si incaltaminte.

Cum functioneaza? 

1. Cumparatorii care nu stiu exact care e marimea potrivita sau nu au chef sa mearga pana la mall sau un magazin fizic, pot sa comande doua marimi din acelasi produs.

2. Costul suplimentar este de 10 lei in plus fata de comanda normala, iar asta “obliga” curierul sa te astepte 15 minute in plus, pana probezi hainele sau incaltamintea.

3. Dupa cele 15 minute, se poate pastra doar produsul care ti se potriveste sau se pot returna ambele produse, in caz ca nu arati ca fotomodelul din imaginea de prezentare (ca in povestea-viral de acum 2-3 luni)

Observatii:

1. nu e advertorial, pur si simplu mi-a placut ideea si implementarea

2. n-am gasit informatii despre ce se intampla daca clienta sta mai mult de 15 minute in fata oglinzii iar curierul a ramas fara rabdare.

3. Serviciul s-ar putea aplica si in cazul in care vrei sa probezi acelasi produs, dar in culori diferite.

4. Nu vad cum s-ar putea aplica ideea pe e-commerce de IT&C sau FMCG.

 

Citeste si asta

“Stiri vizuale” pe Youtube. E nevoie de asa ceva

Intr-o perioada in care prea putini oameni mai au chef sau timp sa citeasca articole lungi, …

3 comentarii

  1. Si daca clienta trage rochia pe curu’ ei mare ca se crede miss si de fapt este XL, iar materialul crapa pe ici pe colo? Daca e nespalata de vreo 4 zile si impute hainele probate? Daca tocmai vopsea prin casa si pateaza materialul in 2-3 locuri esentiale ( sau nu )? Daca pastreaza cele doua modele si ii da inapoi curierului doua gioarse de la bunica?

    La toate aceste intrebari se leaga una singura: este curierul in stare sa evalueze ceea ce preia retur de la clienta? Banuiesc ca realizezi ca nu o va pazi pe clienta in dormitor sau in baie ce face si cum face.

    • Nu stiu, banuiesc ca au prevazute cazurile astea in termeni si conditii. Curierul trebuie doar sa astepte 15 minute si sa primeasca inapoi unul din produsele livrate. Sau ambele, in caz ca e clienta mofturoasa.

      La partea cu gioarse cred ca isi vor da seama cei de la magazin abia peste 1-2 zile, o vor trece la “tepari si pierderi” si vor merge mai departe.

      Nah, mie imi place ideea, sa vedem cum va trece de romani, nesimtiri si romanisme

  2. Aceleasi lucruri se pot intampla si-n cabinele de proba clasice. Daca rupi un produs ce iti face? Sau daca esti transpirat tot si il probezi? Nu exista vreo pedeapsa in acest sens.

Comentezi ?