Home / Chestii misto gasite pe net / O reclama care-mi place

O reclama care-mi place


Imi place ideea. Printre atatea porcarii cu catene, cratite, morti si cai care vorbesc, spotul asta e o aparitie surprinzator de buna.

As fi vrut sa-l vad pe ninja asta portocaliu si la cratita, invartind in sarmale, dand cu sapa prin gradina sau cum joaca o hora sau calusarii. Sau sa spuna “Plugusorul”, cu accent tipic japonez. Sau cum incondeiaza oualele, pentru Paste, cu miscari de karate :))

Poate apare vreo continuare…

PS: Pacat ca nu se potriveste cu brandul.

Citeste si asta

3 reclame foarte tari

Prima de la Pegas, parte din campania de promovare a colectiei din 2015. Intri in …

3 comentarii

  1. Nu se potriveste cu brandul? Ba e fix ceea ce vor cei de la Bucovina sa transmita: e o apa pentru romani, punct. Si daca o bei, intelegi Romania. In sfarsit o reclama care face diferentele culturale foarte vizibile si inteleg ca niste reclame importate din alte parti nu se porivesc cu mentalitatea romaneasca.

  2. Eu ma gandeam la pozitionare. O apa pentru romani nu e pozitionare. Nici o apa pentru chinezi nu e pozitionare. Apa cu continutul cea mai mic nivel de nitrati e pozitionare.
    Din cate stiu eu Bucovina nu se pozitiona pe traditionalism si obiceiuri, e doar o reclama bine facuta, cu un product placement. In locul sticlei aleia putea fi ORICE PRODUS.

    Sa nu mai zic ca faza cu mosneagul care scoate sticla de la brau e fortata rau …

  3. Din punct de vedere executie reclama este foarte buna insa nu ajuta cu nimic brandul. Care este mesajul pe care il transmite consumatorilor? Daca ai prieteni straini care vin sa te viziteze da-le sa bea apa Bucovina si dintr-o data vor intelege traditiile romanesti?

Comentezi ?