Imi place ideea. Printre atatea porcarii cu catene, cratite, morti si cai care vorbesc, spotul asta e o aparitie surprinzator de buna.
As fi vrut sa-l vad pe ninja asta portocaliu si la cratita, invartind in sarmale, dand cu sapa prin gradina sau cum joaca o hora sau calusarii. Sau sa spuna “Plugusorul”, cu accent tipic japonez. Sau cum incondeiaza oualele, pentru Paste, cu miscari de karate :))
Nu se potriveste cu brandul? Ba e fix ceea ce vor cei de la Bucovina sa transmita: e o apa pentru romani, punct. Si daca o bei, intelegi Romania. In sfarsit o reclama care face diferentele culturale foarte vizibile si inteleg ca niste reclame importate din alte parti nu se porivesc cu mentalitatea romaneasca.
Eu ma gandeam la pozitionare. O apa pentru romani nu e pozitionare. Nici o apa pentru chinezi nu e pozitionare. Apa cu continutul cea mai mic nivel de nitrati e pozitionare.
Din cate stiu eu Bucovina nu se pozitiona pe traditionalism si obiceiuri, e doar o reclama bine facuta, cu un product placement. In locul sticlei aleia putea fi ORICE PRODUS.
Sa nu mai zic ca faza cu mosneagul care scoate sticla de la brau e fortata rau …
Din punct de vedere executie reclama este foarte buna insa nu ajuta cu nimic brandul. Care este mesajul pe care il transmite consumatorilor? Daca ai prieteni straini care vin sa te viziteze da-le sa bea apa Bucovina si dintr-o data vor intelege traditiile romanesti?
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Nu se potriveste cu brandul? Ba e fix ceea ce vor cei de la Bucovina sa transmita: e o apa pentru romani, punct. Si daca o bei, intelegi Romania. In sfarsit o reclama care face diferentele culturale foarte vizibile si inteleg ca niste reclame importate din alte parti nu se porivesc cu mentalitatea romaneasca.
Eu ma gandeam la pozitionare. O apa pentru romani nu e pozitionare. Nici o apa pentru chinezi nu e pozitionare. Apa cu continutul cea mai mic nivel de nitrati e pozitionare.
Din cate stiu eu Bucovina nu se pozitiona pe traditionalism si obiceiuri, e doar o reclama bine facuta, cu un product placement. In locul sticlei aleia putea fi ORICE PRODUS.
Sa nu mai zic ca faza cu mosneagul care scoate sticla de la brau e fortata rau …
Din punct de vedere executie reclama este foarte buna insa nu ajuta cu nimic brandul. Care este mesajul pe care il transmite consumatorilor? Daca ai prieteni straini care vin sa te viziteze da-le sa bea apa Bucovina si dintr-o data vor intelege traditiile romanesti?