Am fost aseara la lansarea a doua colectii noi de produse si accesorii IT marca Canyon, undeva pe la Aurel Vlaicu, studioul foto al lui Alex Gălmeanu.
Rising Sun şi Stripes (poze mai jos), asa se numesc cele două game, care se pot gasi in curand prin magazinele partenerilor Asbis România.
Cele din Rising Sun arata chiar foarte bine, parca mi-as plimba laptopul intr-o geanta cu design inspirat de steagul japonez.
Mi-au placut si concursurile de la lansare, mai ales cel cu boabele de mazare, in care te luai la intrecere cu inca 2. Castiga cine punea cele mai multe boabe de mazare intr-un bol, in 15 secunde. Din pacate, singurul moment in care mi-as fi dorit sa fiu chinez nu m-a avantajat prea mult, asa ca am iesit pe locul 2 si am ratat sansa sa castig o geanta dinamovista :))
Ce mi-a atras insa atentia mai mult au fost cateva date din prezentarea in engleza a tipului din Olanda (n-am retinut cum il cheama). Se pare ca cele doua game au fost alese in urma unui sondaj printre grupul tinta de cumparatori, iar “Rising Sun” si “Stripes” au fost preferintele cu numarul 2 si 3. Prima alegere (design sau concept, nu stiu sigur) va fi lansata abia in toamna asta.
Acum … eu am ramas cu cateva nelamuriri in legatura cu decizia asta …
Daca tot ai facut sondaj si ai aflat care sunt top 3 dorinte ale posibililor cumparatori, de ce ai lansa intai doar alegerile 2 si 3 ?
E un fel de teasing subtil, un fel de “stati sa vedeti ce-o sa iasa in toamna” ?
Nu de alta, dar cele doua game de accesorii pimp-uite arata foarte bine, si si-au castigat deja fani printre blogerite. Dar totusi, daca ai facut un research, si ai niste date, si conform unor studii, oamenii si-ar dori in primul rand X, si abia apoi Y zi Z, de ce ai lansa doar Y si Z ? Hmmm ?
Geert van Dijk il cheama pe nene.
Mersi !