Home / Evenimente / Final de luna mai plin cu evenimente de online si tehnologie

Final de luna mai plin cu evenimente de online si tehnologie

Mi-am verificat calendarul, in luna mai se anunta averse de speakeri si avalansa de evenimente legate de zona de tehnologie, antreprenoriat, IoT, e-commerce sau marketing online.

Incep lista cu un eveniment international,  eCommerce Worldwide Cross-Border Summit de la Londra, pe data de 18 mai. Biletele la conferinta principala sunt gratuite, in limita salii. Workshop-urile sunt pe bani.

Intre 21-24 mai 2016, la Cluj: editia a treia a TechSylvania, una din cele mai mari conferinte de tehnologie din estul Europei. Evenimentul e impartit in 3 parti, mi-am facut planuri sa ajung acolo, mai ales pentru conferinta si zona de IoT.

May 21-22: Wearable and Connected Devices Hackathon
May 23-24: Technology and Innovation Conference
May 23-24: Startup Avalanche

Printre invitatii cu nume mare si job title important se numara: Jennifer BeecherSenior Product Manager at SoundCloud, Holger WeissCEO at CC Ventures GmbH, Peter HalacsyCo-founder and CTO at Prezi, Andreas EhnCo-Founder of Wrapp (Spotify’s First Employee & CTO), Marcus Segal, SVP of Operations at Zynga, Florin Talpes, CEO at Bitdefender si Andrei Dunca, Co-founder & CTO, LiveRail (acquired by Facebook).

23-29 mai – un eveniment mamut, ca organizare, locatii si timp de desfasurare: Bucharest Tech Week (powered by IMWorld 2016). Evenimentul e format dintr-o serie de conferinte & prezentari pe teme de Innovation, Brands & Technologies, Enterprise Solutions and Java Development, o expozitie de masini electrice, drone, roboti, imprimante 3D si diverse gadgeturi, (toate astea se desfasoara la hotel Hilton + parcarea din fata Ateneului), la care se adauga o  serie de 10-15evenimente partenere, printre care si 2 de la Mobile Academy: Product Management Essentials si Online Marketing for Mobile Users.

Am lasat ce-i mai bun la final, evenimentul cel mai util (din punctul meu de vedere) din online. Nu cred ca o sa fac live-blogging (sigur vor face altii, de obicei sunt vreo 2-3), dar o sa-mi notez ideile cele mai interesante din zilele in care voi ajunge.

Pe 25-26-27 Mai – traditionalul GPeC Summit 2016, 3 zile intensive de prezentari si workshop-uri de e-commerce care va reuni principalele magazine online si specialisti e-commerce din regiune.

8 speakeri internationali

  • Alex Langshur (Co-Founder Cardinal Path & Director Emeritus Digital Analytics Association)
  • Daniel Waisberg (Google Analytics Advocate)
  • David Darmanin (Founder Hotjar)
  • Karl Gilis (Co-Founder AGConsult)
  • Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL)
  • Brian Dean (Founder, CEO and SEO Blogger Backlinko)
  • Chris Hague (Communications & Marketing Manager ZoomSphere)
  • Paul Rouke (Founder & Director of Optimisation PRWD

Programul pe zile

Ziua 1, 25 Mai 2016 – Conferinta GPeC & GPeC E-Commerce Expo.

  • Subiecte de maxim interes: Optimizarea Conversiilor & Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentala & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, Logistica & Curierat, Studii de Caz;
  • Cifre, statistici si tendinte de evolutie despre comertul online romanesc si european / market insights;
  • GPeC E-Commerce Expo: magazinele online se intalnesc si discuta cu principalii furnizori de solutii si servicii de comert electronic din Romania;
  • GPeC E-Commerce Party: dezlantuim networking-ul in super muzica si super petrecere!

Ziua 2 si Ziua 3, 26 & 27 Mai 2016 – Workshopurile GPeC

  • 2 zile de Workshopuri, adica 18 ore de continut aplicabil imediat;
  • Subiecte de maxim interes dezbatute in cadrul workshopurilor, de neratat pentru orice magazin online;
  • Workshopuri sustinute de cei mai buni traineri internationali si romani –  Alex Langshur (Co-Fondator si Senior Partner al Cardinal Path), Karl Gilis (Co-Fondatorul companiei belgiene AGConsult), Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL) si Chris Hague (Communication &Marketing Manager ZoomSphere)

Biletele pentru GPeC Summit au fost puse in vanzare, existand si o Oferta Early-Bird, valabila pana pe 15 Mai 2016, inclusiv, potrivit careia un bilet pentru toate cele 3 zile de eveniment costa doar 147 euro (TVA inclus). Mai multe detalii despre politica de preturi, avantajele participarii, speakerii confirmati pana in prezent si inscriere, regasiti pe website-ul GPeC.

In acelasi timp cu GPeC Summit si EXPO, se strang inscrierile pentru Competitia Magazinelor Online GPeC 2016, sistem complex de benchmarking pentru magazinele online.

Pana pe 31 Mai 2016, magazinele online care vor sa isi evalueze website-urile si prezenta online, se pot inscrie in Competitia GPeC. Peste 20 de experti in e-commerce – membri in Juriul GPeC – vor analiza website-urile magazinelor tinand cont de 125 de aspecte esentiale pentru orice business online, aspecte care vizeaza: Usability, Customer Experience, Design, Functionalitati, Social Media, Mobile, SEO, Securitate, Aspecte Juridice si Profesionalismul si Calitatea Serviciilor magazinelor.

Cam atat, din cate stiu eu. Daca mi-a scapat ceva, astept completari pe privat sau in comentarii.

Citeste si asta

Ultimele zile de inscrieri Early Bird la GPeC SUMMIT 27-28 mai

M-am luat cu altele si am uitat sa scriu despre interneti. Am ratat doar vreo …

Comentezi ?