Home / Chestii misto gasite pe net / Doua campanii utile

Doua campanii utile

V-am spus oare cat de mult imi plac companiile care au campanii online in care nu se arunca doar cu logo-ul in header si cu premii pe baza de like&share ?

Azi am gasit doua campanii care incearca sa se implice pe bune in societate, incercand sa ajute oamenii cu actiuni concrete, care sa le faca viata mai usoara. Sau mai curata. 

Primele felicitari se duc catre “#ParintilaScoala“, o campanie Orange care incearca sa stranga povesti amuzante legate de parinti si noile tehnologii pe care unii inca nu le inteleg foarte bine. 5 parinti cu povesti castigatoare pot petrece un weekend in tabara de la munte, unde vor invata sa foloseasca in mod corect telefonul sau tableta saaau pentru a-si face selfie-uri, poze cu mancarea pentru pachetul de week-end, video cu animalele din curte sau vine-uri cu pisica.

Astazi e ultima zi de inscriere, ultima sansa sa va trimiteti parintii la scoala care ii poate invata cum sa trimita sms-uri cu emoticoane si hastaguri! (azi ai mancat si tu ceva ? #aisarmaleinfrigider :) , sa te imbraci gros maine, au zis la TV ca vine potopul :O #BUSUnuminte, bafta la examen, sa iei nota mare, xoxo #fatameaeinginer).

A doua campanie se numeste “#amintiridinscarablocului”, e o continuare a campaniei de anul trecut, “Cif curata Romania” (in care s-au curatat mesajele agresive de pe peretii cladirilor/ strazile oraselor). Acum cei de la CIF au schimbat peretii cladirilor cu scarile de bloc, incercand sa adune pe site-ul campaniei atat amintiri despre scara blocurilor copilariei, cat si imagini si indicatii despre blocurile care ar merita o curatenie strasnica. 

Mecanismul este asemanator celui de anul trecut: romanii isi pot inscrie pe site-ul campaniei scara blocului alaturi de amintirile care ii leaga de aceasta, urmand ca, in urma unei jurizari, sa se decida care scari de bloc vor fi curatate in totalitate, in mod gratuit, cu Cif. Unii norocosi din Dristor deja simt parfum de lamaie cand ies din lift.

Sunt curios cum va continua campania in 2016. Dupa garduri si scari de bloc vor avea curaj sa intre si in bucatarie sau baie ? Eu cred ca da.

Citeste si asta

#LoveJu, prima coregrafie de galerie bazata pe social media

Baietii de la wearesocial.net, una din cele mai bune agentii de digital marketing din lume, s-au …

Comentezi ?