Home / Online / Sistem online de fidelizare/gamification pentru cititori

Sistem online de fidelizare/gamification pentru cititori

punch tab fidelizare onlineSau care va fi urmatorul pas in goana dupa cat mai multe afisari si share-uri pe Facebook, Google + sau Twitter, asa cum va fi interpretata si implementata, in mod gresit si stangaci, pe site-urile romanesti.

Pe la inceputul anului a fost prima data am dat peste Punchtab, un site fondat in Silicon Valley, care este descris ca fiind “a multi-channel loyalty and engagement platform that enables agencies, brands and enterprise organizations to incentivize user behavior and drive business success”.

Mai exact, ofera cateva scripturi care pot fi instalate pe orice platforma de publishing, prin care cititorii sunt invitati sa sa interactioneze mai activ cu continutul oferit pe site. In cazul in care isi fac cont (prin Facebook sau user/pass), pot sa primeasca puncte, badge-uri sau premii, in functie de activitatea lor pe site: sharing de link-uri pe retele sociale, checkin pe Foursquare, vizualizare de video, comentarii, raspunsuri la sondaje sau chiar cumparaturi online.

In functie de nivelul sau numarul de puncte strans de fiecare, cititorii pot primi coduri de discount sau premii, in produse reale sau servicii virtuale (extra poins, acces premium, etc). Se poate implementa cu succes pe bloguri, site-uri de stiri si mai ales pe magazine online.

Punchtab.com are deja planuri de pricing (whitelabel sau branded), cateva variante de fidelizare/gamification si cativa clienti mari: Ebay, Nokia, Tiesto.

Si daca tot articolul asta se refera la ce poti face pe Punchtab, am decis ca am amanat prea mult publicarea lui, cat si implementarea scriptului pe blog. Asa ca, de azi, am o campanie de fidelizare, timp de o luna. Fiecare vizita, like, tweet sau comentariu pe blog valoreaza cate 100 de puncte, mai sunt cateva actiuni active. Clasamentul e live pe pagina de Facebook.

Premiul cel mare e un cub rubik, cu autograf si nerezolvat. Premiile mici s-ar putea sa fie niste carti. Vreo 3. Plus niste premii de la Starbucks, Target.com sau Amazon, via sistemul de fidelizare de la Punchtab.

Sa vedem cum o sa iasa experimentul, pentru varianta de start.

Pe mine ma costa doar cateva premii, pe voi nu va costa nimic, ba chiar primiti cateva premii pentru ca ma cititi :)

Update. Castigatorii, in ordinea punctelor stranse, sunt: Alexandru Emilian, Madalina Moroianu, Vlad Dulea si Bogdan Dascalescu

7 comentarii

  1. Deci nu înțeleg. Dă puncte și pentru comentarii?

  2. Dragos Gurarosie

    Salut!

    Avem si la noi ceva asemanator si abia lansat! Se numeste flipTab – http://fliptab.ro/ – iar momentan este doar pe mixtopia.ro si kmkz.ro. Din cate am inteles acum e in public beta. Vrei s-o testezi?

    • Doar daca stie sa faca mai mult decat “like, tweet si +1”

      • Dragos Gurarosie

        Eu asa zic. Iti da puncte pentru citit articole, comentarii si vizionat video-uri (indiferent daca sunt de pe YouTube sau nu). Ar merge si la podcast-uri, dar site-urile de la noi nu prea au asa ceva. In plus, pentru clientii care doresc, user-ul mai primesti puncte si daca raspunde la o serie de mini-chestionare. Toate astea pe langa like-uri, tweet-uri si +1.

Comentezi ?