Home / Evenimente / Atractiile: GPeC 2018: GDPR, Jeff Bullas si Peep Laja

Atractiile: GPeC 2018: GDPR, Jeff Bullas si Peep Laja

Au aparut detaliile despre editia 2018 a GPeC, care marcheaza al 13lea an de cand evenimentul abordeaza subiecte de e-commerce si marketing online dedicate magazinelor online din Romania.

Noteaza data:  29-30-31 Mai 2018.

Pe langa obisnuitul anunt de lansare a inscrierilor in competitia GPeC, mi-au atras atentia noutatile din program, pe subiecte de interes pentru urmatoarea perioada:

  1. GDPR. Magazinele online care se vor inscrie in  Competiția GPeC vor primi “toate resursele necesare, modele de bune practici și pașii care trebuie urmați pentru a fi în conformitate cu standardele GDPR, potrivit Regulamentului UE 679/2016 care intră în vigoare începând cu 25 Mai 2018. Pe tot parcursul Competiției GPeC, magazinele online vor fi asistate din punct de vedere juridic pentru conformarea cu GDPR de către Bogdan Manolea – Jurist și Co-Fondator Trusted.ro”
  2. Jeff Bullas, nr 1 in content marketing, al carui blog il citesc de pe vremea cand inca mai exista Google Reader.
  3. Peep Laja (Founder & CEO ConversionXL) – Expertul nr. 1 la nivel internațional în Optimizarea Conversiilor. 

Pe langa cele doua nume mari, specialistii romani si oamenii cu functii importante in e-commerce-ul romanesc, merita mentionati si:

  • Aleyda Solis (Founder Orainti & International SEO Consultant) – inclusă în Topul Forbes „10 Digital Marketing Specialists to Follow”;
  • Jim Sterne (Chairman Digital Analytics Association) – unul din Pionierii Marketing-ului Online încă din 1994, autor a nu mai puțin de 12 cărți, ultima lansată în 2017: “Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications”;
  • Jeff Sauer (Founder Jeffalytics) – aflat în Top 25 al celor mai Influenți Experți PPC la nivel internațional, specialist recunoscut în Google Analytics și Google AdWords.
  • Karl Gilis (Co-Founder AG Consult) – supranumit The Conversion Comedian pentru modul în care îmbină conținutul premium transmis cu analogii amuzante de viață;

Ultimii doi vor tine si cate un masterclass despre User Experience & Conversion Optimization, respectiv Google AdWords & Google Analytics.

 

Preturi:

  • Early-booking pentru cele 3 zile de GPeC SUMMIT, inclusiv la unul din cele două MasterClass-uri: ofertă de preț specială de doar 179 EUR/persoană dacă se înscriu până pe 20 Aprilie 2018.
  • Prețul unui bilet la oricare din cele două MasterClass-uri este de doar 99 EUR + TVA, redus de la 149 EUR prin Oferta Very Early Bird, valabilă până pe 20 Aprilie.
  • Taxa de înscriere în Competiția GPeC pornește de la 299 EUR + TVA și ajunge la un 559 EUR + TVA pentru cel mai mare pachet care include și conformarea cu standardele GDPR, precum și 3 bilete de acces la evenimentele GPeC SUMMIT. Oferta este valabilă în perioada Early-Bird până pe 11 Mai 2018. Pe lângă auditul complet de website și pachetul de conformare cu GDPR, magazinele online care aleg să se înscrie în Competiția GPeC primesc și Marca de Încredere Trusted.ro și Sistemul de Feedback Opinii de Încredere Trusted.ro. Beneficiile în servicii ale magazinelor depășesc pragul valoric de 3.000 EUR.

Ne vedem/citim/salutam acolo :)

Citeste si asta

Neil Patel, Oli Gardner & Amy Harrison, primii speakeri la GPeC SUMMIT 14-15 Noiembrie 2017

Ca in fiecare an, GPeC Summit incepe in forta, cu cateva nume importante din zona …

Comentezi ?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.