Home / Evenimente / Neil Patel, Oli Gardner & Amy Harrison, primii speakeri la GPeC SUMMIT 14-15 Noiembrie 2017

Neil Patel, Oli Gardner & Amy Harrison, primii speakeri la GPeC SUMMIT 14-15 Noiembrie 2017

Ca in fiecare an, GPeC Summit incepe in forta, cu cateva nume importante din zona de marketing online. Anul asta revin in Romania 3 speakeri cu renume international, care au mai fost prezenti si in alte editii, asa ca banuiesc ca au revenit “la cererea publicului”, cu un nou spectacol la Sala Palatului  Crystal Palace Ballrooms.

Neil Patel,  este Co-Fondatorul Crazy Egg, Hello Bar, KISSmetrics si un adevarat geniu in Marketing Online. Wall Street Journal il considera “unul din cei mai importanti influenceri de pe web la nivel global”, Forbes il plaseaza in top 10 marketeri online, iar Entrepreneur Magazine spune despre Neil ca “a fondat una din cele mai de succes 100 de companii din intreaga lume.”

 

Neil Patel va sustine un keynote de 45 de minute in cadrul GPeC SUMMIT pe 14 noiembrie, iar pe 15 noiembrie va avea o sesiune practica de 90 de minute in cadrul GPeC Special Day. 

Amy Harrison este Fondatorul si Owner-ul Write With Influence, una din cele mai apreciate resurse online de Content Marketing din intreaga lume. Ea ii ajuta pe detinatorii de afaceri online cu sfaturi concrete si testate despre cum sa scrie cel mai bun continut de marketing repede si usor.

Amy este copywriter si consultant specializat pe Content Marketing, fiind recomandata drept „cel mai bun specialist si speaker din domeniu” de catre personalitati precum Bryan Eisenberg, Oli Gardner sau Karl Gilis.

Pe 14 noiembrie, in cadrul GPeC SUMMIT, Amy Harrison va sustine un keynote de 45 de minute intitulat “The Customer Disconnect: How Inside-Out Copy Makes You Invisible”, iar pe 15 noiembrie va avea un workshop practic de 90 de minute in cadrul GPeC Special Day.

Oli Gardner este Co-Fondatorul Unbounce, una din cele mai cunoscute platforme de Conversion Marketing la nivel international si expert in optimizarea ratei de conversie si a landing page-urilor din cadrul unui website.

„Reteta de succes pentru cresterea ratei de conversie sta in amestecul perfect dintre date si design (user experience), impreuna cu serviciile calitative oferite clientilor de magazinele online”, sustine Oli Gardner in articole si interviuri.

Oli Gardner va urca pe scena GPeC SUMMIT pe 14 noiembrie, sustinand un keynote de 45 de minute despre Data Driven Design.

Inscrierile la GPeC SUMMIT au inceput, iar organizatorii au pregatit o oferta speciala de pret Early Bird pentru primii inscrisi.

Pana pe 23 octombrie, ora 23:59, inscrierile la GPeC SUMMIT costa 109 EUR + TVA/persoana si includ: acces la ambele zile de eveniment (14-15 noiembrie), acces la GPeC E-Commerce Expo (14-15 noiembrie), servicii de catering & coffee breaks, servicii de traducere simultana (Engleza-Romana si viceversa). Pretul unui bilet de acces va deveni 149 EUR in perioada 24 octombrie – 10 noiembrie.

Inscrierile se fac completand formularul de inscriere online de pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-noiembrie/

Citeste si asta

Ultima zi de inscriere in Competiția Magazinelor Online GPeC 2017

Unul din cele mai mari avantaje si diferentiator ale GPeC in fata altor evenimente din …

Comentezi ?