Home / Diverse / Ce lipseste din jobul de 4 oameni al MoreThanPub

Ce lipseste din jobul de 4 oameni al MoreThanPub

Frunzarind internetii, am dat peste aceasta capodopera de anunt de angajare de la MoreThanPub, care isi cauta o persoana cu dubla specializare, dar careia i se pun in carca responsabilitati si task-uri pentru minim 4 oameni. 
Cumva, simt ca anuntul este incomplet, asa ca mai am si eu cateva propuneri, pe langa responsabilitatile unui site admin, social media executive, video editor, designer si digital marketer. 

Cerinte extra:

  • Programare web si mobile, pentru ca nu e destul sa stii php, java si baze de date. Oricum, de la web la mobile e doar un touch distanta, asa ca omul cautat poate sa faca si aplicatii mobile, ca tot cu programare se mananca
  • Certificare Adwords si Analytics, experienta minim 4 ani. Degeaba ceri unui om sa stie sa administreze 3 CMS-uri diferite, daca nu-l pui sa faca si partea de paid media. Oricum face grafica, mare scofala sa puna niste bannere prin GDN. 
  • Account Management. Daca tot e cineva care are grija de site, face bannere si trimite mailuri, de ce nu s-ar ocupa si de clientii agentiei, in ora aia libera pentru masa. Oricum… mancarea ingrasa, mersul pe jos intre sediile clientilor tine tonusul sus si face muschi la gambe. Oricum, scrie in anunt “simt al proportiilor.” Get it ?
  • SEO. Pai cum sa ceri copywriting fara sa stie SEO ? Hai ca poate sa faca si asta, oricum toata lumea se pricepe la SEO, fotbal si pilonul II de pensii. 
  • SSL. Daca tot se cere FTP, de ce nu si SSL? Poate si niste cunostinte de DNS, ca poate pica site-ul (sau e hacked) si cineva trebuie sa fie de vina si sa o dea mai departe catre hosting sau ROTLD. 
  • VR si 360 video editing. VR e tot un fel de video, mai rotund, asa, deci se poate ocupa si de asta, daca pica vreun proiect. Important e sa-si doreasca sa castige experienta si sa aibe noi lucruri de invatat, in fiecare zi, pe cont propriu si pentru echipa.

Alte lucruri de care poti avea parte, ca rasplata si motivatie extra ca faci parte din echipa:

  • Mediul de lucru placut e ok, mai ales daca primesti si salariu pentru asta, chiar daca nu se specifica daca se cauta un junior sau senior. Totusi, nu se intelege daca mediul de lucru vine la pachet cu aerul conditionat si daca omul cautat de agentie va avea propriul birou sau doar un taburet langa un desktop PC
  • Acces la priza proprie. Un lucru esential pentru orice om de agentie, mai ales daca lucreaza intr-un open space si sunt mai multe laptopuri si telefoane decat prize disponibile. 220V, baby! 
  • O cana personalizata. Adica o cana la alegere din bucatarie, pe care poti sa pui un sticker cu numele tau sau porecla “4 in 1”
  • Pix si carnet de notite. Un adevarat arsenal de birotica, care poate face diferenta dintre un job adevarat si unul facut in bataie de joc. Companiile respectabile au pixurile lor, cu sigla!
  • Cheie separata. Doar daca e nevoie, pentru rarele ocazii in care trebuie sa faci overtime pentru un proiect sau trebuie sa vii la birou sambata. Un semn de mare incredere, nu oricine primeste cheie de la sediu, sa poate lucra si-n week-end!

Astept continuari si completari, in comentarii sau pe Facebook. 

PS: Ionut Oprea despre ce ar trebui sa stie foarte bine un om de online si ce ar trebui doar sa inteleaga si sa lucreze cu specialisti. 

Comentezi ?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.