Gata minivacanta, hai sa revenim la lucruri mai utile de facut prin Bucuresti.
De exemplu: participarea la GPeC SUMMIT-ul de pe 16-17-18 Mai, care cuprinde 1 zi întreagă de conferinta si 2 zile de Workshopuri pe teme de e-commerce, plus GPeC E-Commerce Expo-ul de la intrare.
Pentru ca am fost cuminte si activ atatia ani ca blogger oficial, se pare ca Raluca & Andrei Radu se risca si anul asta cu o invitatie oferita prin blogul meu, pentru cineva care ma poate convinge printr-un comentariu ca e cea mai potrivita pentru premiu.
Avand in vedere ca atractiile editiei de mai sunt prezenta lui Rob Siefker, directorul echipei de Customer Loyalty a retailerului online de fashion Zappos si a lui Tomi Ahonen, considerat “Expertul nr. 1 in Mobile la nivel mondial”, intrebarea concursului este: care sunt cele mai mari avantaje/oportunitati de business/customer satisfaction pe care le poate avea o aplicatie mobile fata de un site clasic, ambele din zona de e-commerce?
Deadline raspunsuri: 8 mai, ora 24:00. Fie ca cel mai bun comentariu sa se converteasca intr-o invitatie!
Aplicatiile sunt usor de accesat si mobile friendly, si cum acum traficul pe mobile a crescut semnificativ, la fel ca si conversiile venite de acolo, oportunitatile sunt pe masura.
Fata de un site clasic, cred ca mobilul iti poate da urmatoarele avantaje:
– sa-i oferi gift cards daca a cumparat de X ori de pe shop-ul tau
– sa poate folosi jocuri in aplicatia mobila care sa-i adauge beneficii la cumparare ( cum este in aplicatia Aliexpress)
– in curand probabil un tur VR al magazinului, folosindu-te de telefon
– mesaje preferentiale/reduceri exacte, targetate exact pe gustul lui si pe lista de dorinte
Avantajele pe care vad eu ca le poate oferi o aplicatie mobile, fata de site-ul clasic:
1. Visitors – vizitarea site-ului doar cu un singur tap pe ecran, mai usor pentru utilizatori si frecventa mai mare de vizite pentru site-ul de ecommerce.
2. Sharing, discuss, word of mouth – poti avea functii mai usor de folosit pentru share’uit produse pe WhatsApp si retelele sociale, pentru discutat despre ele cu prietenii, pentru a le recomanda in grupurile de prieteni. Ceea ce inseamna mai mult buzz pentru magazin si o decizie de cumparare mai rapida atunci cand sunt minim 2 persoane implicate.
3. Loyalty – beneficii si reduceri bazate pe un sistem de puncte sau de gamification. remarketing bazat pe geolocation sau contextualizare. mesaje personalizate (cu nume, profil etc.) la revizitarea site-ului (fara a avea ingrijorari de securitate din partea utilizatorilor).
Cred ca cel mai mare avantaj al unei aplicatii native fata de site este faptul ca poti sa trimiti notificari. Spre exemplu, primesc notificari de la Fashion Days cand incepe o campanie noua si asta ma face sa deschid app-ul pe moment. La fel si la eMag cand primesc notificari ca un produs de la Favorite a reintrat in stoc, etc.
Accesare mult mai rapida pentru un app fata de site pentru care userul e nevoit sa deschida intai browser-ul. De asemenea, in dezvoltarea app-ului ai mai multa libertate si astfel detii mai multe info despre user pentru ca de cele mai multe ori isi face cont si ramane logat si atunci stii cine a intrat, ce a facut, etc.
Aplicatia pe mobile, o ai tot timpul cu tine si o poti accesa oricand.
Daca interfata ei este user friendly, clientii vor prefera sa achizitioneze direct de pe smartphone pentru ca le este “mai la indemana”.
In plus, poti fi alaturi de client prin notificarile trimise – are tot timpul smartphone-ul cu el, te va avea si pe tine ca aplicatie instalata.
Iti ramane doar sa faci strategia de crestere a vanzarilor si de fidelizare a clientilor.
Traficul pe mobile este in crestere in comparatie cu cel de pe desktop.
Avantajul unei aplicatii este in principal relatia pe care o asigura cu consumatorul. Generatia actuala, Millennials, cumpara experiente. De aceea,noile tendinte de customer satisfaction se bazeaza pe apropierea fata de consumator, avand la baza automatizarea si targetarea in functie de locatie, de varsta, de cautarile pe google etc. In conditiile in care gadgetul mobil (fie ca este telefon, tableta, smartwatch) este ca a treia mana pentru un Millennials, aplicatia devine un instrument usor de accesat si de convertit visitatori in clienti, pentru ca mai apoi sa-i fidelizezi in clienti permanenti. Vorba lui Kotler: costa de 5 ori mai mult sa castigi un client nou decat sa pastrezi unul vechi. :)
Avantaje pentru business pe aplicatie:
– trimiterea de push notifications, cu o rata mare de conversie
– personalizare in comunicare si fidelizare (user-ii sunt, de regula, logati cu cont)
– promotii de tip geolocation
– posibilitatea gestionarii unui portofoliu optim de produse raportat de profitabilitate (adica aratam doar produsele care se preteaza la shopping on the go, daca consideram ca este un efort prea mare pentru a intretine intreg portofoliul)
– ai tendinta sa intri mai des in aplicatie decat ai vizita site-ul (fie el si mobil), ceea ce inseamna vanzari mai mari
Pentru utilizatori
– sunt mult mai rapide, se deschid instant
– continutul e mai curat, mai aerisit, structurat, de obicei, pe tab-uri
– primirea de alerte personalizate
Salutare,
Esti backup pentru bilet, in caz ca vlad t nu raspunde in timp util la mail. In orice caz, felicitari pentru site si sper ca ai in plan un app pentru teren, eventual cu componenta sociala (suntem 5, terenul e de 10, cine vrea sa vina ca a doua echipa sau jucator/i extra)
În primul rând faptul că ești lângă user mai mult timp; telefonul e tot timpul lângă user și cu un sistem bine pus la punct de notificări îl poți aduce înapoi pe site și poți fi mai aproape de nevoile lui (nu doar să îi vinzi dar și să ceri feedback).
În al doilea rând ar fi proactivitate a unei aplicații versus un site clasic. Dacă pe site aduc userul retroactiv pe site (el trebuie să își arate intenția) prin aplicație poti scurta cercul comunicării și îl pot aduce mai repede in fața acțiunii pe care o dorești sau comunicării către user.
În al treilea rând ar mai fi vorba de o frica, securitatea datelor și de ușurință de a ajunge la produse. Din nou avantaj mobile app.
Avantajul major este faptul factorul de proximitate, esti cu clientul 24/24 atat timp cat exista internet in zona. Pe de alta parte i se poate alcatui utilizatorului un profil mult mai adecvat si i se pot afisa produsele care i se potrivesc cel mai bine. Si nu in ultimul rand, cu o aplicatie bine gandita i se poate “vinde” o experienta extraordinara de shopping.
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Aplicatiile sunt usor de accesat si mobile friendly, si cum acum traficul pe mobile a crescut semnificativ, la fel ca si conversiile venite de acolo, oportunitatile sunt pe masura.
Hello,
Fata de un site clasic, cred ca mobilul iti poate da urmatoarele avantaje:
– sa-i oferi gift cards daca a cumparat de X ori de pe shop-ul tau
– sa poate folosi jocuri in aplicatia mobila care sa-i adauge beneficii la cumparare ( cum este in aplicatia Aliexpress)
– in curand probabil un tur VR al magazinului, folosindu-te de telefon
– mesaje preferentiale/reduceri exacte, targetate exact pe gustul lui si pe lista de dorinte
Salutare,
Avantajele pe care vad eu ca le poate oferi o aplicatie mobile, fata de site-ul clasic:
1. Visitors – vizitarea site-ului doar cu un singur tap pe ecran, mai usor pentru utilizatori si frecventa mai mare de vizite pentru site-ul de ecommerce.
2. Sharing, discuss, word of mouth – poti avea functii mai usor de folosit pentru share’uit produse pe WhatsApp si retelele sociale, pentru discutat despre ele cu prietenii, pentru a le recomanda in grupurile de prieteni. Ceea ce inseamna mai mult buzz pentru magazin si o decizie de cumparare mai rapida atunci cand sunt minim 2 persoane implicate.
3. Loyalty – beneficii si reduceri bazate pe un sistem de puncte sau de gamification. remarketing bazat pe geolocation sau contextualizare. mesaje personalizate (cu nume, profil etc.) la revizitarea site-ului (fara a avea ingrijorari de securitate din partea utilizatorilor).
we have a winner
Salut!
Cred ca cel mai mare avantaj al unei aplicatii native fata de site este faptul ca poti sa trimiti notificari. Spre exemplu, primesc notificari de la Fashion Days cand incepe o campanie noua si asta ma face sa deschid app-ul pe moment. La fel si la eMag cand primesc notificari ca un produs de la Favorite a reintrat in stoc, etc.
Accesare mult mai rapida pentru un app fata de site pentru care userul e nevoit sa deschida intai browser-ul. De asemenea, in dezvoltarea app-ului ai mai multa libertate si astfel detii mai multe info despre user pentru ca de cele mai multe ori isi face cont si ramane logat si atunci stii cine a intrat, ce a facut, etc.
Aplicatia pe mobile, o ai tot timpul cu tine si o poti accesa oricand.
Daca interfata ei este user friendly, clientii vor prefera sa achizitioneze direct de pe smartphone pentru ca le este “mai la indemana”.
In plus, poti fi alaturi de client prin notificarile trimise – are tot timpul smartphone-ul cu el, te va avea si pe tine ca aplicatie instalata.
Iti ramane doar sa faci strategia de crestere a vanzarilor si de fidelizare a clientilor.
Traficul pe mobile este in crestere in comparatie cu cel de pe desktop.
Avantajul unei aplicatii este in principal relatia pe care o asigura cu consumatorul. Generatia actuala, Millennials, cumpara experiente. De aceea,noile tendinte de customer satisfaction se bazeaza pe apropierea fata de consumator, avand la baza automatizarea si targetarea in functie de locatie, de varsta, de cautarile pe google etc. In conditiile in care gadgetul mobil (fie ca este telefon, tableta, smartwatch) este ca a treia mana pentru un Millennials, aplicatia devine un instrument usor de accesat si de convertit visitatori in clienti, pentru ca mai apoi sa-i fidelizezi in clienti permanenti. Vorba lui Kotler: costa de 5 ori mai mult sa castigi un client nou decat sa pastrezi unul vechi. :)
Avantaje pentru business pe aplicatie:
– trimiterea de push notifications, cu o rata mare de conversie
– personalizare in comunicare si fidelizare (user-ii sunt, de regula, logati cu cont)
– promotii de tip geolocation
– posibilitatea gestionarii unui portofoliu optim de produse raportat de profitabilitate (adica aratam doar produsele care se preteaza la shopping on the go, daca consideram ca este un efort prea mare pentru a intretine intreg portofoliul)
– ai tendinta sa intri mai des in aplicatie decat ai vizita site-ul (fie el si mobil), ceea ce inseamna vanzari mai mari
Pentru utilizatori
– sunt mult mai rapide, se deschid instant
– continutul e mai curat, mai aerisit, structurat, de obicei, pe tab-uri
– primirea de alerte personalizate
Salutare,
Esti backup pentru bilet, in caz ca vlad t nu raspunde in timp util la mail. In orice caz, felicitari pentru site si sper ca ai in plan un app pentru teren, eventual cu componenta sociala (suntem 5, terenul e de 10, cine vrea sa vina ca a doua echipa sau jucator/i extra)
În primul rând faptul că ești lângă user mai mult timp; telefonul e tot timpul lângă user și cu un sistem bine pus la punct de notificări îl poți aduce înapoi pe site și poți fi mai aproape de nevoile lui (nu doar să îi vinzi dar și să ceri feedback).
În al doilea rând ar fi proactivitate a unei aplicații versus un site clasic. Dacă pe site aduc userul retroactiv pe site (el trebuie să își arate intenția) prin aplicație poti scurta cercul comunicării și îl pot aduce mai repede in fața acțiunii pe care o dorești sau comunicării către user.
În al treilea rând ar mai fi vorba de o frica, securitatea datelor și de ușurință de a ajunge la produse. Din nou avantaj mobile app.
Avantajul major este faptul factorul de proximitate, esti cu clientul 24/24 atat timp cat exista internet in zona. Pe de alta parte i se poate alcatui utilizatorului un profil mult mai adecvat si i se pot afisa produsele care i se potrivesc cel mai bine. Si nu in ultimul rand, cu o aplicatie bine gandita i se poate “vinde” o experienta extraordinara de shopping.