Home / Online / Zappos vine in Romania pentru GPeC SUMMIT, incepe Competitia GPeC 2017 pentru magazinele online

Zappos vine in Romania pentru GPeC SUMMIT, incepe Competitia GPeC 2017 pentru magazinele online

2 vesti importante pentru zona de e-commerce romanesc. Dau cu copy-paste in punctele esentiale, ca sa nu ne lungim. 

  • Rob Siefker, directorul echipei de Customer Loyalty a retailerului online de fashion, vine la GPec Summit. Principala lui preocupare este de a asigura experiente unice clientilor Zappos, Rob fiind un adevarat ambasador al crezului Delivering Happiness – best seller-ul semnat de Tony Hsieh, CEO-ul Zappos. 
  • S-au schimbat/actualizat criteriile de auditare Numarul criteriilor a crescut de la 120 la peste 170, iar auditul de site se face acum atat pentru varianta Desktop, cat si pentru varianta de Mobile. Pe scurt, orice magazin online care isi doreste un audit complex de site se poate inscrie in Competitia GPeC – pretul pentru un astfel de audit pornind de la doar 299 EUR + TVA. Fiecare magazin inscris in Competitia GPeC 2017 primeste individual si confidential raportul de audit continand punctajele si recomandarile Juriului GPeC pentru cele 170+ criterii de evaluare. Concret, magazinele vor avea o radiografie absoluta a website-ului si vor sti ce trebuie remediat ca sa creasca rata de conversie si sa vanda mai mult. Atat pentru Mobile, cat si pentru Desktop.

Editia de primavara a GPeC SUMMIT  are loc in zilele de 16-17-18 Mai 2017, la Bucuresti si reuneste elita industriei de comert online din Romania precum si din tarile vecine: Cehia, Ungaria, Bulgaria, Polonia, Republica Moldova, Rusia.

Pe langa Rob Siefker (Zappos), pe scena GPeC SUMMIT va urca Tomi Ahonen – considerat “Expertul nr. 1 in Mobile la nivel mondial” de catre prestigioasa publicatie Forbes si Karl Gilis, care va sustine keynote-ul “How to seduce your visitors to buy (more)” – exemple concrete si sfaturi practice despre cum sa scrii continut persuasiv, despre psihologia preturilor, despre scarcity si de ce si cat de important este asa numitul “social proof” pentru transformarea vizitatorilor in clienti.

Pentru mai multe informatii si inscrieri la GPeC SUMMIT, vizitati site-ul organizatorilor: http://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/

 

 

Citeste si asta

Concurs: invitatie full la GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai 2017

Gata minivacanta, hai sa revenim la lucruri mai utile de facut prin Bucuresti. De exemplu: participarea …

Comentezi ?