Home / Evenimente / Concurs: 2 bilete la GPeC Summit Mai 2016

Concurs: 2 bilete la GPeC Summit Mai 2016

Scurt si la obiect:  am de dat 2 invitatii de tip 3-day-pass la GPeC Summit-ul de luna asta, care se desfasoara pe 25, 26 si 27 mai. 

Pentru mine, pe langa workshops, punctul principal de atractie este prezenta lui David Darmanin, fondatorul și CEO-ul Hotjar – “tool-ul care a revolutionat lumea Analytics și a Optimizării Conversiilor la nivel mondial”, site pe care il folosesc pe diverse site-ul inca de pe vremea cand erau in beta si aveau doar heatmaps si visitors recordings.

Programul complet e pe site-ul evenimentului, impartit frumos pe zile si activitati, asa ca trec direct la intrebarea concursului: cum ai promova un magazin online prezent doar ca aplicatie mobile (iOS/Android/Windows)?

Observatii:

  1. aplicatia are doar un site de prezentare, toata partea de e-commerce se desfasoara doar pe/prin aplicatie.
  2. iau in calcul atat abordarile creative cat si cele care vin cu strategie, pasi de implementare si aproximari de bugete

Astept raspunsurile pana pe 17 mai, ora 21, aleg cei 2 castigatori imediat dupa deadline.

300x250_2

 

Citeste si asta

Neil Patel, Oli Gardner & Amy Harrison, primii speakeri la GPeC SUMMIT 14-15 Noiembrie 2017

Ca in fiecare an, GPeC Summit incepe in forta, cu cateva nume importante din zona …

6 comentarii

  1. Doar prin Adwords, cu accent pe Display Network.

  2. Ok, nice challenge.

    Hai să presupunem că magazinul online reprezintă o florărie premium, iar prin aplicație îți poți comanda cu ușurintă flori premium.

    În primul rând aș incheia câteva parteneriate cu celebrități locale ( mi se pare că cei de la ThinkDigital au un grup dedicat, cc promoțiile elefant), care să promoveze cât de ușor a fost să dea o comandă prin intermediul aplicației și care organizează un concurs, pentru cei care descarcă aplicația, ce pot câștiga un x premiu.

    Aș zice că un buget de 3000-10000 euro, cu tot cu premii ar fi suficient. Asta ar aduce notorietate magazinului online, precum și leaduri.

    Aici ar putea intra ca target si mondenitățile, precum Loredana Chivu and others, care am observat că fac reclamă la diverse saloane/florării/ stuff, care să se pozeze folosind aplicația, asta aducând probabil comenzi din partea acelui targt.

    În al doilea rând, advertising prin Facebook, cu mențiune de a descărca direct aplicația mobilă, cu targeting pe middle mangament plus. Precum și Linkedin advertising.

    Un buget de 50-100 euro pe zi, în primă fază, pentru a vedea cum reacționează piața.

    As miza si pe promovarea la evenimentele de profil, cum ar fi nunți, în care brandul să fie menționat printr-un print drăguț la fiecare masă. Aici as pune un 2000 euro.

    Uite și o schemă pe whiteboard pe care am facut-o, pentru un overview la ideea mea și cu estimări.

    http://oi66.tinypic.com/a1qtfo.jpg

  3. Cand am vazut intrebarea ta am stat si m-am gandit care este aplicatia mobila pe care eu o folosesc cel mai mult si cum as putea sa promovez prin ea un magazin online, si am gasit-o, Waze, si din cate am vazut de curand au inceput sa introduca ads. Gandeste-te la o aplicatie care sa spunem ca ai cumpara alimente, in momentul in care treci pe langa o piata, centru comercial, supermarket sa te informeze de noua modalitate de a-ti comanda produsele direct de pe telefon. A fost un exemplu, cred ca poti targheta multe business foarte usor, si sa nu uitam un lucru, intotdeauna esti cu ochii in aplicatie :) . V-am lasat si un link de prezentare despre Waze ads.
    https://www.youtube.com/watch?v=7hF78m6w_pI

Comentezi ?