- Ar putea sa-si plateasca hostingul pe un an de zile (daca e un magazin online cu trafic mic)
- Ar putea sa plateasca salariul unui angajat entry-level, pe aproape o luna de zile
- Ar putea sa-si cumpere 3-4 barci pneumatice, sa livreze cu ele, pe timp de inundatii.
- Ar putea sa printeze cateva sute de afise, care sa fie smulse a doua zi si acoperite de afise electorale
- Ar putea sa cumpere aproape 2500 de fani pe pagina de Facebook, pentru ca apoi mesajul sa ajunga la maxim 16%.
Saaaau
Ar putea sa se inscrie la GPeC 2014 si sa beneficieze de servicii de peste 3000 euro, care cuprind accesul la rapoarte si informatii legate de functionearea , tool-uri de optimizare a conversiilor si A/B testing, consultanta din partea membrilor juriului si acces la evenimentele conexe GPEC 2014.
Am fost prezent la GPEC 2013, a fost unul din putinele evenimente de online cu un procent mic de truisme & self-promo. Si cu multe studii de caz utile si informatii aplicabile. Recomand, am plecat cu cateva idei pe care le-am testat si aplicat mai departe.
GPEC 2014 se anunta si mai interesant, in materie de teme de discutie si speakeri.
Cateva din avantajele participarii, pentru administratorii de magazine online, via GPEC:
- au acces la ambele rapoarte de jurizare, o astfel de evaluare profesionista costand peste 2000 euro. 90 de criterii de jurizare, rapoarte de evaluare, benchmark al pozitiei fata de concurenta. Sunt curios cum arata un astfel de raport, pentru un magazin la inceput de drum, pe o platforma opensource.
- magazinele online romanesti primesc Marca de Incredere TRUSTED gratuit pentru 12 luni (economisesc inca 120 euro – costul acordarii Marcii daca nu s-ar inscrie in competitia GPeC). Sunt cateva conditii de eligibilitate si bun simt, bine scrise in regulamentul de acceptare.
- au acces la tool-urile de optimizare a conversiilor si A/B testing Marketizator si Vibetrace (adica inca un beneficiu de 800 euro, cat ar costa abonamentele lunare la cele 2 tool-uri). Anul trecut au fost niste reduceri bunicele la ClickTale, acum VibeTrace si Marketizator promit destul de multe, pentru abonamentul lunar pe care il cer.
- primesc consultanta avizata de la membrii juriului in cadrul Intalnirilor Consultative GPeC, iar magazinele online care se inscriu in competitia GPeC 2014 pana pe 9 Mai inclusiv, au acces gratuit la GPeC Summit in limita a 2 persoane/magazin (3 zile de Conferinta, Workshopuri si E-Commerce Expo – eveniment desfasurat in Bucuresti, pe 26-27-28 Mai).
Magazinele online care se inscriu pana pe 9 Mai 2014 (inclusiv), beneficiaza de gratuitate in participarea la GPeC Summit, in limita a 2 persoane/magazin (adica economisesc inca 254 euro).
GPeC Summit, 26-27-28 Mai 2014, Bucuresti, Romania.
Pe langa competitia magazinelor online, “Bucurestiul va intra pe harta comertului electronic international prin intermediul GPeC Summit”, potrivit declaratiilor organizatorilor. Pe 26-27-28 Mai 2014 are loc evenimentul de comert electronic GPeC Summit care reuneste unii dintre cei mai buni speakeri din toate colturile lumii si ofera infinite posibilitati de networking, multiple oportunitati de afaceri, schimb de experientasi, mai ales,continut premium. Printre speakerii internationali deja confirmati se numara:
- Chris Goward, Presedinte & CEO WiderFunnel, autor al cartii “You Should Test That!”
- Matthew Woodward, Guru in SEO si Marketing Afiliat
- Caroline Hey, International Business Manager FACT-Finder
- Ela Dokurno, International Marketing Coordinator FACT-Finder
- Jacob Kildebogaard, Co-Founder WebJuice
Biletele pentru GPeC Summit au fost puse in vanzare, existand si o oferta early-bird, valabila pana pe 9 Mai 2014, inclusiv, potrivit careia un bilet valabil pentru toate cele 3 zile costa doar 127 euro (TVA inclus).